Senaste nytt

Eurobonus-poäng hos diverse E-tailers

widde

Medlem
Hej,
Är det någon som använder sig av butikerna som finns listade här:
https://webshopping.flysas.com/se/

Fungerar det bra?
Sitter och dödar lite tid och börjar fundera lite. Min fru köper hudvårdsprodukter för säkert 2k månad. På Bodystore får man 48p per/100 sek. Med andra ord 20000poäng per år?

Vi ska få barn i april och Lekmer erbjuder 36poäng per 100 sek.Vi borde kunna bygga rätt mycket poängvolym genom dessa shoppar?

Vad har ni för erfarenheter?
Sen betalar man med AMEX+EB kortet så får man ännu mer...
 

henkedio

Medlem
Var precis inne och kollade också, finns trots allt en hel del företag som säljer vardagliga saker, min idé är att alla forumläsare köper varsin toner på inkclub och skriver in mitt eb-nummer :cool:. 450 poäng för varje köp över 100 kr. Det är nästan sanslöst hur mycket poäng man får för pengarna.
 
Jag har använt deras shoppingportal.
Är ett smart sätt att samla ihop extrapoäng, finns ett rätt stort utbud, erbjudande är rätt generöst.

Förhoppningsvis kommer det att komma fler intressanta erbjudande framöver.

/J
 

widde

Medlem
Synd att inte Systembolaget är kopplat, skulle vara den klart bästa tjänsten :)
Nu låter det som jag är en volym-man på bolaget, så är inte fallet...
 
Hej,
jag har beställt ett antal CD + DVD från CDON.com och poängen har blivit registrerat snabbt efter köpet. Samma gäller också nelly.com, därifrån beställt en hel del barnkläder till min brorson.
Jag tror att de butik som får en rimlig antal köpare via SAS EB så funkar poäng registrering smidigt också.
 

Cornelius

Medlem
Tyvärr tar det mycket lång tid att få poäng registrerade. Ink-club är värst hittills. Väntar fortfarande på poäng för köp gjorda i september...

Jag tycker det är viktigt här att poängtera att "blitz"-köpen från InkClub och SBM i höstas var högst speciella tillfällen där det efteråt har visat sig problematiskt att få sina poäng registrerade. Själv väntar jag på lite poäng för några reflexvästar...

Jag handlar i genomsnitt en gång i månaden från InkClub, och jag har aldrig haft något problem med att få mina poäng registrerade från dem. Poängen visas under 'kommande överföringar' inom någon vecka, och sen registreras de på kontot inom någon månad. Samma mönster ser jag med de flesta andra jag handlar hos också.

Jag har handlat från Bodystore ett par-tre gångar, och de har alltid registrerats inom rimlig tid.

Det finns säkert några butiker som inte är helt till att lita på. Jag har bland annat dålig erfarenhet med patroner.se, men de är inte längre på Eurobonus-shopping-sidan. Generellt vill jag dock säga att det fungerar bra.
 

henkedio

Medlem
Har ingen lust att bumpa den gamla tråden utan jag tänker att det kanske finns någon som kan svara på om det gäller alla sidor inkclub.com har, dvs dustclub, lightclub & batteryclub?
 

tourist

Medlem
Synd att inte Systembolaget är kopplat, skulle vara den klart bästa tjänsten :)
Nu låter det som jag är en volym-man på bolaget, så är inte fallet...

Enkelt affärsmässigt resonemang ger ju att ett företag som har monopol inte behöver ta till lockbeten som EuroBonuspoäng för att få kunder, kunderna kommer ändå...
 
Toppen