Senaste nytt

Några frågor om EuroBonus Diamond (EBD)

Joshua

Medlem
1) Någon som märkt av eventuellt bättre tillgång på Award biljetter som jag tyckte jag läste i början?

2) Sedan ang. nedan text som står under "benifits" (Är det exakt 14 dagar före avresa?)
30% rabatt på bonusresor med SAS när du bokar 'Bästa tillgång' 14 dagar före avresa. Du tjänar även nya sköna poäng på en sån resa.

3) För mig jag sett något inlägg gällande när man tittar under "bästa tillgång" på sas.se, väljer man exempelvis en business biljett så gråas allt ut för val av allt utom "Go" för hemresan? Vad beror detta på?
 

NotRyan

Medlem
1) Btw - Någon som märkt av eventuellt bättre tillgång på Award biljetter som jag tyckte jag läste i början?

2) Sedan ang. nedan text som står under "benifits" (Är det exakt 14 dagar före avresa?)
30% rabatt på bonusresor med SAS när du bokar 'Bästa tillgång' 14 dagar före avresa. Du tjänar även nya sköna poäng på en sån resa.

3) För mig jag sett något inlägg gällande när man tittar under "bästa tillgång" på sas.se, väljer man exempelvis en business biljett så gråas allt ut för val av allt utom "Go" för hemresan? Vad beror detta på?


Det finns ingen bättre tillgång på bonusbiljetter för EBG/EBD, det är ersatt med en poängrabatt (10 EBS /20 EBG /30% EBD) på best availability som gäller fram till 14 dagar innan avresan...
 
Toppen