Senaste nytt

Något sätt att förlänga Hilton Guld-kort?

Bergling

Medlem
Hoppade på VISA(?)-erbjudandet om att få Guldkort för ett tag sedan. Har väl inte bott överdrivet mycket på deras hotell, men några vistelser har det ju blivit.

Fick något överraskande guldkortet förlängt tidigare i år, så nu är mitt expiry-date 03/2015.

Har en USA-resa planerad till nästa sommar där vi skall vara borta drygt 3 veckor och kommer nog att tillbringa minst 14 av dessa nätter på hotell. Även om världen inte går under så hade det varit skönt att kunna ha Guld-status under resan.

Är det någon som har något tips/knep på hur man kan få förlängd status? Min tanke var att kanske boka en del hotellnätter redan i Mars och kanske skriva till de och påpeka att det hade varit trevligt med förlängd status i åtminstone ett halvår, när jag ändå har såpass många nätter inbokade.

Dödfödd idé eller kan det funka?
 

doc

Medlem
Tja, det klassiska är ju att anmäla sig till kampanjen för att få Guld efter fyra stays på 90 dagar. Då förlänger du ju din status till 3/2016 om du gör den innan årsskiftet. Om du gör den jan - mars 2015 får du ju din status till 3/2017.
 

Dr. Miles

Expert
Något sätt att förlänga Hilton Guld-kort?
Ungefär så här?
Hilton HHonors Gold.jpg
 
Toppen