Senaste nytt

Exceptionellt lågt pris på Burj AL Arab i Dubai!

segra

Medlem
Satt & surfade efter hotell i 2 nätter och då testade jag Amex resebyrå och fick
fram priset ni kan se på bilden. Detta pris är ju galet lågt och tyvärr så har jag
inte Amex numera så jag hade ingen möjlighet att boka detta. Ringde upp Amex
kundtjänst och frågade om de kunde hjälpa mig att boka detta men tyvärr inte
möjligt utan Amex kort. Tror ni bokningen hade gått igenom? De på Amex sa att
allt såg bra ut och att alla uppgifterna stämde när vi gick igenom bokningen på
telefon. Normal pris för detta rum är ca 96000:- för 2 nätter så lite synd var det
allt att det inte gick att prova.:mad:
Får nog ta och skaffa mig ett Amex igen bara för detta.:)

Burj (1).jpg
 

jumbooze

Medlem
Frågan är om jag skulle överleva i detta rum :rolleyes: för mycket bling!
Royal Suite - Burj Al Arab, Jumeirah

Galore!!!

Eller är det inte royal utan "vanlig"?
Welcome to the decadent 335 square metre two bedroom Deluxe Suite. Perfect for family and friends, this heavenly suite spans two impeccable levels and features magnificent views of the Arabian Gulf throughout. This space includes two lounges, two exquisite bedrooms overlooking the sea, a private dining room, two master bathrooms, a private bar and a butler’s kitchen.​
 

segra

Medlem
Eller är det inte royal utan "vanlig"?
Welcome to the decadent 335 square metre two bedroom Deluxe Suite. Perfect for family and friends, this heavenly suite spans two impeccable levels and features magnificent views of the Arabian Gulf throughout. This space includes two lounges, two exquisite bedrooms overlooking the sea, a private dining room, two master bathrooms, a private bar and a butler’s kitchen.​

Det gällde "Vanlig"
 

swede77

Medlem
Burj Al-Arab har generellt väldigt låga priser under sommarmånaderna, Juni,Juli, Augusti. Jag bodde där 2009 och hade just en deluxe two bedroom suite, två våningar. Priset om jag minns korrekt låg på ca 14 000 per natt. Jag har tittat på senare år och man kan hitta bra deals under sommaren samt att hotellet inte är lika hypet längre.

Hotellet hade då en väldigt bra service och det är kul att ha bott där, kördes med golfbil till restaurangen osv. Fisk restaurangen i källaren är fantastisk. Butlern blandade drinkar och serverade när vi hade fest på rummet.Men annars lite för mycket guld för min smak.
 

Magnus_K

Medlem
Precis, i september kan du åka dit och då har jag sett för så lågt som 7000kr/natt.
Hade jag fått välja så skulle jag nog bo på One & Only Palm istället för de här priserna.
101 är en kanon resturang och du kan åka båt mellan fastlandet och One & Only Palm om du bor på hotellet.
Men visst skulle hellre bo på Burj Al Arab istället för i Deira :)..
 

Miljon3

Medlem
Jumeirah beach hotel club gäster har samma faciliteter som al arab med golfbil(på vinkning) till vart du vill möjlighet att äta på al arab
 
Toppen