Senaste nytt

No 1 Lounge London Stansted at gate 49

Anfield

Medlem
Är det någon som besökt denna Lounge ? Ska med på en resa Västerås - Stansted ToR, såg att det då fanns en Lounge på Stansted som jag tänkte titta in i.
 

Morgan

Medlem
Använde den för några år sedan - rätt bra faktiskt: Bättre än vad som erbjuds på Arlanda i loungeväg! Vill minnas att man kunde beställa enklare varmrätter. I övrigt finns chips, dryck, kex o.s.v. Då fanns ingen toalett i lounge.

Kan finnas kampanjer med lounge + fast track + Första klass på Stansted Express - kolla upp det!
 

Jonas C

Medlem
Tror nog att @NotRyan skulle föreslå att du lade pengarna du spenderar på loungen i Stanstead på en PLUS Biljett med SAS. I synnerhet när de kan fås för så lite som 8-900kr enkel väg till London. ;)

Back on topic: Har inte besökt Stansted på snart ett decennium, men jag vill minnas att loungen ligger i en annan terminal än den som Ryanair avgår från. Så rent praktiskt tror jag nog att det blir krångligt att ta sig till gaten från loungen.
 

Morgan

Medlem
Loungen funkar för Ryanairresenärer:

The lounge can be accessed three hours before your flight time. Entry costs £20.00 per adult, £15 per child (aged 2 - 11) and infants go free, when booked online in advance.

Open 4am to 9pm. The lounge is located by gate 49 on the satellite that serves all international Ryanair flights. Passengers travelling domestically or with other airlines can access the lounge but will need to allow up to 20 minutes to reach their departure gate
Stansted Airport Lounges - No.1 Traveller
 

Morgan

Medlem
...och dealen jag pratade om finns kvar, bra värde!

Stansted Express - First Class

Our new First Class service includes:

  • Extra-large seats with more legroom *
  • Stansted Airport Fast-track Security Pass
  • Entry to one of our award-winning No.1 Traveller lounges, with food and drinks, free Wi-Fi, magazines, newspapers and the best views of the airport. The lounge is located at Gate 49 - Ryanair flights (open 04.30-21.00 daily).
  • Entry to the Greater Anglia First Class Lounge on Platform 10 at London Liverpool Street Station.
  • At-seat trolley service with complimentary tea, coffee or mineral water.**
  • Comfortable, spacious tables, perfect for working.*
 

Anfield

Medlem
Toppen Tack ska kolla på detta ! Men jag tror jag kommer in med mitt Priorety Pass.
Men jag lär ju ta mig in till London så då kan man ju köra på den där dealen. har inte testat Stansted express First Class. Bara Virgin trains first class London - Liverpool samt Liverpool London och jag gillar verkligen att åka tåg i UK dom har bra klass på tåg servicen. Härligt känsla att få en fin Gin & Tonic serverad vid borde på tåget. Sedan har dom trevliga Lounger med massa trevliga britter.
 

Anfield

Medlem
Tror nog att @NotRyan skulle föreslå att du lade pengarna du spenderar på loungen i Stanstead på en PLUS Biljett med SAS. I synnerhet när de kan fås för så lite som 8-900kr enkel väg till London. ;)

Back on topic: Har inte besökt Stansted på snart ett decennium, men jag vill minnas att loungen ligger i en annan terminal än den som Ryanair avgår från. Så rent praktiskt tror jag nog att det blir krångligt att ta sig till gaten från loungen.

Hade det varit jag som bokat och betalt resan hade det sätt ut på ett annat sätt.;)
Men jag är bara trevligt rese sällskap på denna resa.
 
Toppen