Senaste nytt

35-100% Buy miles bonus på United Mileage Plus (t o m 2014-SEP-04)

Dr. Miles

Expert
Kampnaj a la Groupon.
Buy award miles and receive up to 100% bonus miles

Liknande metod som tidigare kampanj. Ju fler som köper desto mer bonus man får det.
Buy miles: United Mileage Plus rea | Sida 8 | BusinessClass.se

Screenshot20140902_3.png
 

Fredrik

Medlem
Current transaction count är 12. Jag undrar hur fort det kommer att gå när USA vaknar? Är eventuellt intresserad om jag får 100%.
 

Thornado

Medlem
Hmmm... Jaha, så går det när man inte har skaffat sig ett United-konto. Måste ha haft kontot i minst 10 dagar för att kunna köpa, så blir inget köp för mig.

En relaterad fråga dock för framtida referens - främsta anledningen till att jag hade varit intresserad nu är att jag har en resa med United till Hawaii snart, och det hade varit trevligt med lite UAMP-miles för att kunna uppgradera. Jag vill ju dock kreditera poängen för resan till Eurobonus. Kan man använda UAMP-miles för att uppgradera sin resa och ändå ha ett annat bonusprogram inlagt för kreditering?
 

Swisser

Medlem
Jag köpte också, men endast minimum 5k för att hålla mina miles vid liv.

Hur ser det egentligen ut med "sweet spots" i MileagePlus nu, sedan de radikalt höjde priserna tidigare under året? Vore tacksam om någon har några bra tipps.
 

Dr. Miles

Expert
Jag har köpt till några miles så att det räcker till Sydostasien-Australien/Nya Zeeland t/r i First class.
(30.000 miles i Business, 40.000 miles i First per enkelresa.)
 
Toppen