Senaste nytt

EuroBonus Point bargains -Nya erbjudanden på väg

lnixon

Medlem
Så här twittrades det nyss:

Dear followers, who wants’ a good point bargain? Then stay tuned the next few days and check our website, you won’t be disappointed!

Vågar man vara optimistisk? De senaste erbjudandena till Split, etc, var ju faktiskt rätt OK.
 

bnccnb

Medlem
På fredag (20/1) skulle väl det presenteras erbjudande för EuroBonus 20års jubileum. Kan ju hoppas det blir bra :)
 

Bernie

Medlem
Jag fick mejl runt lunch med följande erbjudande:

"Från 1 februari 2012 till 29 februari 2012 kan du tjäna dubbla poäng på alla dina flygresor med SAS, Widerøe och Blue1. Passa på nu, så kan du börja räkna dagarna till nästa bonusresa."

Genom att klicka på bifogad länk anmälde jag mig automatiskt till kampanjen. Jag tolkar det som att man får dubbla poäng på resor som genomförs i februari, oavsett om dessa bokades innan februari.
 

Cornelius

Medlem
Detta måste väl vara targeted, jag har inte fått något sådant. Är EBG i Finland.

SAS brukar inte skicka ut sina mejl till alla samtidigt, så det är väl fortfarande möjligt att vi alla får vara med.

"Från 1 februari 2012 till 29 februari 2012 kan du tjäna dubbla poäng på alla dina flygresor med SAS, Widerøe och Blue1. Passa på nu, så kan du börja räkna dagarna till nästa bonusresa."

Är de så generösa att de ger dubbla baspoäng, eller är det extrapoäng man får extra?
 
Toppen