Senaste nytt

[Business&First class] Oslo-Verden T/R, Emirates, fr 13.900 NOK inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
Emirates Business&First kampanj från Oslo
Featured Fares | Special Offers | Destinations | Emirates Norway

Priserna i tabellen fungerar så här:
I Economy class och i Business class: priserna är inkl. skatter
I First class: priserna är exkl. skatter

[Business&First class] Oslo-Världen T/R, Emirates, fr 13.900 NOK inkl. skatter

OSL-EK destinationer i Världen T/R
Flygbolag: EK (Emirates)
Kabinklass: Business och First
Bokningsklass: O (Business), A (First)
Fare basis: OL4MPNO1 (Business), AL4MPNO1 (First)
Pris:
  • Business class: från 13.900 NOK inkl. skatter
  • First class: från 31.400 NOK inkl. skatter
Köp senast: 2014-SEP-30
Min/Max stay: 3 dagar/ 1 månad
Gäller för utresa: mellan 2014-SEP-02 och 2015-MAR-25
Blackout: mellan 2014-DEC-11 och 2015-JAN-11
Stopover: upp till 2 fri stopover i Dubai är tillåtna. En fri och ytterligare en stopover kostar 400 NOK
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset
Återbetalning: Ja, mot 1.100 NOK
Ändring: Ja, mot 600 NOK per gång
Routing: Oslo-(EK)-Dubai-(EK)-EK destinationer i Världen

First class till Kuala Lumpur T/R kostar ca 31.400 NOK inkl. skatter är nog ett OK pris.
 
Last edited:

Per N

Medlem
Jag som precis tänkte skriva mitt första inlägg på forumet när jag hittade förklaringen här till Emirates prissättning på kampanjen från Oslo. Efter att spenderat X antal timmar på att hitta datum och destination dit priset i First finns så skrev jag till slut till Emirates idag och ifrågasatte detta. Förklaringen var alltså att priset i First är exklusive skatter. Jag kan inte hitta att det står någonstans på sidan, inte under Fare Conditions heller. Är det en miss från Emirates eller är det något man borde förstå ändå?
 

Dr. Miles

Expert
Jag som precis tänkte skriva mitt första inlägg på forumet när jag hittade förklaringen här till Emirates prissättning på kampanjen från Oslo. Efter att spenderat X antal timmar på att hitta datum och destination dit priset i First finns så skrev jag till slut till Emirates idag och ifrågasatte detta. Förklaringen var alltså att priset i First är exklusive skatter. Jag kan inte hitta att det står någonstans på sidan, inte under Fare Conditions heller. Är det en miss från Emirates eller är det något man borde förstå ändå?
Det var nog miss av Emirates sida men det är kanske få som skulle klaga då det handlar om First class biljett över 25.000 NOK exkl. skatter.
 

Per N

Medlem
Jag fick precis svar från Emirates och dom har nu uppdaterat priserna i First från Oslo. Med andra ord behöver man inte leta efter möjligheten åka därifrån för att komma undan billigare. Det blir ungefär samma pris som från Arlanda, åtminstone om man lägger till kostnad för anslutningsflyg.
 
Toppen