Senaste nytt

Ny opdateret menu i Europa

Set på facebook:
image.jpg

Menuen er endnu ikke kommet på flysas.com, men mon ikke det sker i løbet af dagen.

- Jeg håber det her vil lægge pizzaen i graven for altid....
 

maba

Medlem
Aaah, flög med SAS idag j plus och de har tagit bort blandningen med nötter och tranbär och ersatt den med salta rostade cashewnötter. Tycker det är lite av en personlig katastrof då jag verkligen uppskattade den blandningen.
bild (6).JPG

Även detta erbjuds (pizzan är kvar)
bild (5).JPG
 
A

Aurora

Guest
Bare jag som inte gillade chockladmuffinsen alls? :p Cashewnøtter er right up my alley, ingen bilder av den nye salaten?
 

maba

Medlem
Rostade cashewnötter är bra, men avsaknad av chokladmuffins är katastrof! Vad ska jag nu leva av ombord!?
Du får väl testa deras "Luxury muffin, fudge" vet inte om den funnits tidigare. Däremot tycker jag att de borde ta tillbaks nöt och tranbärsblandning och plocka bort deras s.k. healthy bar då den är som att bita i en 5 cm tjock sågspåns skiva med resultat att man har frön som fastnat i varenda tand. Dessutom undrar jag hur healthy den egentligen är.
 

Thornado

Medlem
Du får väl testa deras "Luxury muffin, fudge" vet inte om den funnits tidigare. Däremot tycker jag att de borde ta tillbaks nöt och tranbärsblandning och plocka bort deras s.k. healthy bar då den är som att bita i en 5 cm tjock sågspåns skiva med resultat att man har frön som fastnat i varenda tand. Dessutom undrar jag hur healthy den egentligen är.

Jag håller helt och hållet med @agehall här. Chokladmuffinsen var perfekt som den var. Råkade av misstag få en hallonmuffins för ett tag sen och den var på tok för söt och inte alls god, och jag är rädd för att fudgevarianten kan lida av samma problem.

Jag tycker att health bar är rätt så trevlig, och tar gärna en sån och en smoothie istället för frukostlådan på morgonflyg. Senast jag beställde den så undrade dock purser om jag verkligen ville ha en sån då hon inte var så förtjust i den, så det finns de som delar din uppfattning.
 

Palazzi

Medlem
Jag är nöjd med utbudet på SAS-flygningar måste jag säga, och jag brukar alltid bränna EB-poäng på det (då jag inte nyttjar dem för bonusresor). En macka med vatten/juice, eller kaffe med muffins blir ju inte dyrt.

Om jag flyger SAS blir det bara GO-klassen, då priserna till Linate är helt fantastiska (och man slipper MXP). 830kr T/R ger ju en del utrymme för att shoppa ombord.

Själv föredrog jag blåbärsmuffinsen framför den med choklad, men denna fudgevariant är säkert god den med :)

Rent smakmässigt tyckte jag inte det var några uppenbara problem med pizzan, men jag tycker inte man kan servera något som ser ut så på tallriken...
 
Toppen