Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.

johhenrik

Medlem
Min (väldigt sparsamma) erfarenhet av United Global First lounger är att det är lite hit or miss på Champagne. Jag har fått Veuve (vilket jag gillar), men sen när den flaskan tog slut, då blev det något annat och sen blev det cava.
 

011430121

Medlem
Sitter i MAD, Sala VIP Loungen vid F utgångarna, väntar på att åka med SK 1856 till ARN, gillar denna lounge med utsikt över plattan och en av banorna.
Tråkigt att SAS lägger ner MAD både från CPH och ARN.
 

Dr. Miles

Expert
Jag har installerat mig i SAS Gold Loungen på Arlanda T5.
"Hej och välkommen, du måste vara Dr. Miles eller hur?" sa en av damerna vid receptionen. Det var svårt att scanna in mitt mobilt boardingkort från min mobil men hon sa att "Dig har vi koll på, så ingen fara." Det är alltid trevligt med personlig hälsning. :)

Hon frågade mig om jag skulle flyga inrikes imorgon. Jag svarade nja, jag brukar inte flyga inrikes.
Hon svarade sedan, vad synd. Imorgon (2014-SEP-01) öppnar SAS Fast track på Arlanda Terminal 4 och jag har hört den första personen som passerar Fast track imorgon kan få 10.000 EuroBonus poäng (antagligen extrapoäng), eller något liknande. Hon la till att denna info bör man kunna hitta i BusinessClass, men jag har inte hittat sådant i alla fall inte på Jacobs artikel.

SAS öppnar fast track för inrikespassagerare på Arlanda - BusinessClass.se

Vet någon eller @Jacob om detta?
 

agehall

Medlem
Imorgon (2014-SEP-01) öppnar SAS Fast track på Arlanda Terminal 4 och jag har hört den första personen som passerar Fast track imorgon kan få 10.000 EuroBonus poäng (antagligen extrapoäng), eller något liknande. Hon la till att denna info bör man kunna hitta i BusinessClass, men jag har inte hittat sådant i alla fall inte på Jacobs artikel.

Om det har nämnts på BC så har iaf jag missat det. Man kanske skulle ta en tur till T4 imorgon när de öppnar då... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen