Senaste nytt

Singapore Airlines - et selskap i en egen klasse

andyp

Medlem
Reiste forrige uke med Singapore Airlines fra London til Dubai via Singapore i business på A380 og 773 (altså snaraste vägen for en medveten resenär) og hadde en makalös tur.
Inflight Service Manager, som hilste meg velkommen etter boarding, var straks fremme og gav beskjed at om jeg vill ha Dom Perignon istedenfor Bollinger/Taittinger (hadde begge i business) var det bare å gi beskjed. Han fikset!
Spurte om de hadde SQ nallarna til mine barn, og i løpet av turen kom han med 2 posar fylda med Singapore Airlines effekter (koppar, kort, skrivsaker osv) inkl nallarna :)
Fikk også samme täcke som i Suites, og full attention hela flighten.
Stolen i A380'n var også fantastisk (bredest i klassen), og behaglig både i recline og i full flat modus for min del. Utrolig godt utbud med filmer og serier (hele sesonger av feks Game of Thrones, Big Bang Theory etc) + wifi onboard.
Mange kritiserer Singapore Airlines for en mekanisk service, men her var det svært personlig og genuint hyggelig, noe som jeg har fått på alle de siste reisene med selskapet.
Vil påstå at Singapore Airlines er det bolaget i Star Alliance som uten tvil har den trävligaste servicen totalt sett både i luften og på marken!
 
Jeg kunne nemt skrive et utroligt langt indlæg her, men jeg vil holde det kort.

Jeg er helt enig!

Er det næsten samme sæde på 773 som på 772 og A380? Jeg er klar over der er en lille forskel, primært omkring bordet, men i store træk er de jo meget ens.

(Jeg blev dog ikke tilbudt Dom Perignon :( )
 

Jacob

Medlem
Høres bra ut. Jeg tror fremdeles Singapore Airlines har det bredeste setet i business i flybransjen.

Jeg synes ikke kabinpersonalet er mekanisk, men det er flyselskaper som generelt er mer spontane, også i Asia.
 

NotRyan

Medlem
Håller helt med om Singapore Airlines, det är det bolag som jag trivts bäst att flyga med totalt sett, visst All Nippon kanske har en något lite trevligare First, men Singapore Airlines har trevligare Business....
 

Dr. Miles

Expert
Håller helt med om Singapore Airlines, det är det bolag som jag trivts bäst att flyga med totalt sett, visst All Nippon kanske har en något lite trevligare First, men Singapore Airlines har trevligare Business....
Jag håller med NotRyan.
Singapore Airlines Business är bättre än ANA Business i alla flygdistanskategorier.
 
Toppen