Senaste nytt

Skåne - Polen imorgen

Repeat

Medlem
Hej med jer,

Første indlæg på det her spændende forum. Jeg kan virkelig godt lide tonen herinde, i forhold til andre forummer som jeg følger med på:)

Min kone har desværre modtaget sørgelige nyheder fra sin familie i polen og har brug for (hvis det er muligt) at komme derned hurtigt.

Vi har selvfølgelig søgt selv, og det oplagte valg er Wizzair, men der er nogle logistiske problemer. Så tænkte måske der findes nogen herinde som kan hjælpe?

  • Varifrån vill du börja din resa? Malmø Sturup eller Copenhagen
  • Var är din destination? Warszawa eller Gdansk
  • När vill/behöver du resa ut? I morgen d.30/9
  • När vill/behöver du komma hem? 1, 2 eller 3 sept.
  • Hur länge vill du vara borta? Så det passer med fly og pris
  • Hur många personer som skall resa? 1 koksen og 1 infant
  • I vilken kabinklass? Economi
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spiller ingen rolle
  • Vad är din budget? (per person) Max 3000 SEK
  • Vad är det viktigaste för dig? Pris, Pris og så bekvemlighed når man reser med en på 3 mdr.
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
Håber virkelig jeg har fået det hele med, da vi er lidt stresset herhjemme:confused:
 
Hej med jer,

Første indlæg på det her spændende forum. Jeg kan virkelig godt lide tonen herinde, i forhold til andre forummer som jeg følger med på:)

Min kone har desværre modtaget sørgelige nyheder fra sin familie i polen og har brug for (hvis det er muligt) at komme derned hurtigt.

Vi har selvfølgelig søgt selv, og det oplagte valg er Wizzair, men der er nogle logistiske problemer. Så tænkte måske der findes nogen herinde som kan hjælpe?

  • Varifrån vill du börja din resa? Malmø Sturup eller Copenhagen
  • Var är din destination? Warszawa eller Gdansk
  • När vill/behöver du resa ut? I morgen d.30/9
  • När vill/behöver du komma hem? 1, 2 eller 3 sept.
  • Hur länge vill du vara borta? Så det passer med fly og pris
  • Hur många personer som skall resa? 1 koksen og 1 infant
  • I vilken kabinklass? Economi
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spiller ingen rolle
  • Vad är din budget? (per person) Max 3000 SEK
  • Vad är det viktigaste för dig? Pris, Pris og så bekvemlighed når man reser med en på 3 mdr.
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
Håber virkelig jeg har fået det hele med, da vi er lidt stresset herhjemme:confused:
Hej og velkommen til Repeat! :)

Det er aldrig rart med sørgerlige nyheder.. Men der ser ud til at du har fået det hele med og jeg er sikker på at du nok skal få en masse gode forslag! - Du får ihvertfald de næste 15 min af min aften :)
 

Agö

Medlem
Har du Eurobonuspoäng kan du boka till din fru med SAS från Köpenhamn direkt till Gdansk, utresa imorgon (30/8) och hem 31/8, 1/9 eller 2/9 för sammanlagt 20 000 p och 323 kronor i skatter.

Det här är ett läge att boka för poäng med tanke på de hutlösa priser SAS tar ut (över 8 000 kr...).
 
Mit bedste bud vil være Lufthansa via Frankfurt, det giver efter min bedste overbevisning den bedste blanding af pris og rejsetid.
Skærmbillede 2014-08-29 kl. 20.10.51.png

Prisen bliver da 2.157,00 + infant - jeg er lidt usikker hvor meget den lille koster ekstra eller om han/hun er gratis.
 

Repeat

Medlem
Har du Eurobonuspoäng kan du boka till din fru med SAS från Köpenhamn direkt till Gdansk, utresa imorgon (30/8) och hem 31/8, 1/9 eller 2/9 för sammanlagt 20 000 p och 323 kronor i skatter.

Det här är ett läge att boka för poäng med tanke på de hutlösa priser SAS tar ut (över 8 000 kr...).

Ja var inde og kigge på SAS, og de var dyre. Men har ingen bonuspoint. Det er en del år siden jeg fløj meget med dem. Min kone har arbejdet for SAS, men hendes billetter er også løbet ud.
Hun virker mest interesseret i at komme til Warszawa, da hun skal videre med toget. Gdansk er der hvor familien bor, men begravelsen er i den østlige del af Polen. I må ikke få mig til at stave det ;-)
 

Jacob

Medlem
Velkommen Repeat!

Både SAS og LOT flyver dagligt fra København til Warszawa. SAS flyver også fra København til Gdansk. Der er også gode forbindelser med Lufthansa til både Gdansk og Warszawa med Lufthansa via Frankfurt.

Problemet er muligvis, at det kan være vanskeligt at finde gode priser dagen før afrejse.
 

Repeat

Medlem
Velkommen Repeat!

Både SAS og LOT flyver dagligt fra København til Warszawa. SAS flyver også fra København til Gdansk. Der er også gode forbindelser med Lufthansa til både Gdansk og Warszawa med Lufthansa via Frankfurt.

Problemet er muligvis, at det kan være vanskeligt at finde gode priser dagen før afrejse.

Ja det er der at udfordringen ligger. Det og så at det ikke bliver for meget med ham på 3 mdr.
De har super travlt med at arrangere begravelse, da der er en overtro om de døde ikke må ligge weekenden over. Hvilket går det lidt svært at planere noget som helst, for dem som kommer langvejs fra.
 

Jacob

Medlem
Ja det er der at udfordringen ligger. Det og så at det ikke bliver for meget med ham på 3 mdr.
De har super travlt med at arrangere begravelse, da der er en overtro om de døde ikke må ligge weekenden over. Hvilket går det lidt svært at planere noget som helst, for dem som kommer langvejs fra.
Jeg håber det løser sig. Jeg er ked af dit tab.
 
Toppen