Senaste nytt

Världens yngsta EuroBonus Guldmedlem?

I lördags fyllde jag år och det blev en väldigt speciell dag. Efter frukost på sängen, presentöppning med familjen följt av lunch blev det snabb förflyttning till BB och så kom vår dotter Hilda strax innan trefikat.

hilda-bc.jpg


Allt gick verkligen så bra som det kunde gått och vi är hemma och vänjer oss vid det nya livet. Jag hade glömt hur små nyfödda barn är :)

I samband med att hon föddes anmälde jag henne till EuroBonus precis som jag gjorde med min äldre dotter. Denna gång valde jag att gå ett steg längre; tack vare en vän med EuroBonus Diamondkort gav vi henne ett Guldmedlemskap.

Dels för att det är lite kul men också för att vi har mor/farföräldrar spridda över landet och det kommer bli en del flygande med dom. När jag inte är med så kan Hilda ta med mormor och morfar till loungen och använda Fast Track. Och sen extra bagage... I vår blir det långresa med hela familjen och då är det inte dumt att ha fler Star Gold med sig.

Blir intressant att se hur det fungerar i praktiken med EBG spädbarn! Första loungebesöket där hon gästar mig blir skoj också :)

hildaebg.jpg


Det har varit lite fullt upp hemma så jag har inte loggat in för att kolla statusen men nu ser jag att hon faktiskt är EuroBonus Guld :) Yngsta EuroBonus Guld i Sverige?
 

Kricka

Medlem
Helt rätt ! Namnet (Björnström) förpliktigar men att Hilda blir Guld mindre än en vecka
gammal måste vara rekord...?
 
Toppen