Senaste nytt

Var reparerar man en Tumi Alpha 2?

agehall

Medlem
Min (nästan) nya Tumi Alpha 2 har gått sönder i handtaget och behöver lite kärlek. Jag hittar inga direkta pekare till var man lämpligast lämnar in den, så jag tänkte höra om någon har tips på ställen som kan fixa detta åt mig.
 

Agö

Medlem
Min (nästan) nya Tumi Alpha 2 har gått sönder i handtaget och behöver lite kärlek. Jag hittar inga direkta pekare till var man lämpligast lämnar in den, så jag tänkte höra om någon har tips på ställen som kan fixa detta åt mig.

Bra att veta att det är skräp. Detta borde väl dock omfattas av garantin.

First Year of Ownership: Worry Free With limited exceptions, if your Tumi product is damaged during the first twelve (12) months you own it – including damage caused by wear and tear, airlines, or other transit damage – Tumi will cover all repair expenses, including shipping costs to and from our repair facility. If we determine that the product is damaged beyond repair, we will replace it. If we determine that a replacement product is not available, we will provide you with a product of comparable value. Damages not covered are damage resulting from abuse, cosmetic damage (such as scratched leather or stained fabrics), and incidental or consequential damages, such as damage to or loss of the contents of a bag, loss of use, loss of time, or similar expenses.

Warranty

Kontaktuppgifter för Europa här:

Repair Information
 

kristerj

Medlem
När mina Tumi har gått sönder har jag mailat dem och alltid fått reservdelar hemskickade utan kostnad. Detta oavsett hur gamla väskorna har varit. Har alltid varit mycket nöjd med servicen från Tumi, delarna kommer ifrån Tyskland och jag har fått valet att skicka in väskan eller fixa själv.
 

agehall

Medlem
Bra att veta att det är skräp. Detta borde väl dock omfattas av garantin.
Nja, skräp tycker jag inte de är. Jag tror det egentligen var fel på mitt ex från början, för handtaget kändes lite glappt redan dag 1. Nu har skruven som håller övre delen gått rakt igenom själva pinnen som går upp till handtaget, troligen pga att den inte varit korrekt åtdragen och sedan glappat.

First Year of Ownership: Worry Free With limited exceptions, if your Tumi product is damaged during the first twelve (12) months you own it – including damage caused by wear and tear, airlines, or other transit damage – Tumi will cover all repair expenses, including shipping costs to and from our repair facility. If we determine that the product is damaged beyond repair, we will replace it. If we determine that a replacement product is not available, we will provide you with a product of comparable value. Damages not covered are damage resulting from abuse, cosmetic damage (such as scratched leather or stained fabrics), and incidental or consequential damages, such as damage to or loss of the contents of a bag, loss of use, loss of time, or similar expenses.

Warranty
Kontaktuppgifter för Europa här:

Repair Information

Hmm, jag hade hoppats på att någon butik skulle kunna göra det. Det känns lite drygt att behöva skeppa iväg väskan. Får väl kolla med dem ifall de kan skicka mig delar istället.
 
Toppen