Senaste nytt

Ryanair med Business Plus!

Henry

Medlem
Skavsta-Stansted verkar landa på strax under 1300 kr ToR. Det känns ju dock som att vinsten med fast track är försumbar med tanke på tiden det tar att tar sig till/från flygplatserna de trafikerar, om det inte är så att man råkar bo i närheten.
 

rvarttinen

Medlem
Står att läsa bland förmånerna;
- 20kg checked-in bag allowance

... nu brukar jag inte ha så mycket mer bagage med mig oftast, men ibland är jag tacksam för t.ex. 32 kg och två väskor, etc. Vidare, står inget om vad som serveras ombord.... eller lounge access.
Nej, jag kommer fortsätta flyga med andra bolag till de flygplatser jag behöver komma till, och från. Och koppla av med ett glas champagne eller två ...
 

FlyingFire

Medlem
Jag tror för egen del att jag ändå håller mig borta från Ryan pga:
-ingen poängintjäning.
-de flyger från Skavsta i Stockholm.

Och att namnge produkten "Bussiness Plus" låter i mina öron som att de klämt i allt de har. "Vad ska vi kalla produkten, bussiness? plus? extra? Jag vet! Bussiness Plus!"

Nja, jag håller mig till Star Alliance även i fortsättningen.
 

Bryant

Medlem
Vad innebär premium seats? Är det nödutgång och första resp. sista raden? Eller är det motsvarande turkish säten intra Europa?
 
A

Aurora

Guest
Ryanair kan for min del lage et all-businessclass-product ombord flyene sine med gratis champagne og tröffelsjokolade; så lenge de har den personalpolitikken og holdningen til flyplasser og reglementer som de har, så er det hele 100% uaktuelt.
 
Toppen