Senaste nytt

Testa Uber i sommar och få 200:- rabatt

Uber - SAS

Genom SAS kan du i sommar testa Uber. Med koden SASVIP får du din första resa gratis i Stockholm, upp till 200 kr.

Gör så här:

1. Ladda ned Uber-appen och registrera dig
2. Skriv in koden SASVIP när du registrerar dig
3. Du är nu redo att åka!

Koden är giltig t.o.m. 31 augusti 2014 och gäller för nya Uber-kunder.



Uber är en app-baserad privatchaufförstjänst. Med ett enkelt knapptryck kan du resa i Stockholm och 100+ andra internationella städer - elegant, säkert och till samma pris som vanlig taxi.

Genom Uber finns flera alternativ:

uberX - budgetvarianten av Uber. Vardagliga bilar så som Toyota Prius. Taxan för uberX är 30% lägre än vanlig taxi, 199 kr i jämförelsepris.
Uber Black Car - originalet, svarta eleganta bilar så som Mercedes E klass eller BMW 5 serie. Prisklass: likvärdigt med vanlig taxi, 295 kr i jämförelsepris.
UberLUX - créme de la créme, de allra mest exklusiva bilarna och chaufförerna. Med LUX åker du oftast i en Mercedes S-klass eller motsvarande.
UberBÅT - din båttaxi on demand. Ta en spontan åktur genom Stockholms vatten till ett pris ca 50% lägre än vanlig båttaxi.


Källa: SAS FB sida







 

Badger

Medlem
Hmm hade redan installerat appen och registrerat mig. Någon som vet om det går att efterregistrera bonuskoden?
 

mha321

Medlem
Hmm hade redan installerat appen och registrerat mig. Någon som vet om det går att efterregistrera bonuskoden?

Det brukar gå. De har en speciell klass av promotions som är "new user promotions", och man kan registrera max en sådan. Men om du inte har reggat någon annan new-user promo, så borde den gå in. Bara att prova!
 
D

Deleted member 4971

Guest
Första gången med Uber och det fungerade klockrent, förutom att jag inte vet vad det kostade. Inte fått något kvitto :D Men själva grejen att se allt på karta, trevlig chafför, nä jag gillade det här skarpt måste jag säga.
 

Flume

Medlem
Första gången med Uber och det fungerade klockrent, förutom att jag inte vet vad det kostade. Inte fått något kvitto :D Men själva grejen att se allt på karta, trevlig chafför, nä jag gillade det här skarpt måste jag säga.

Kvittot skickas till din mail direkt efter avslutad resa. Bör ligga där, annars rekommenderar jag att du ser över dina inställningar :)
 
Toppen