Senaste nytt

Vinn manschettknappar från BusinessClass

Status
Stängd för vidare inlägg.
brussels.jpg


Sommaren var produktiv för BusinessClass-teamet. Vi har lanserat ett nytt forum som är snabbare och bättre än någonsin. Nu har även våra systersidor i Norge och Danmark egna forumsidor som ändå delar mycket innehåll med vårt svenska forum.

Nu vill vi att alla våra läsare och medlemmar checkar in och testar forumen och vi har därför tagit fram en enkel tävling med fina priser från Brussels Airlines och BusinessClass-sidorna. Allt du behöver göra är följande:

- Skriv ett inlägg nedan där du berättar hur du skulle använda just dessa fina flygplansformade manschettknappar. Kanske har du något speciellt tillfälle som väntar?

Så enkelt är det!

Är du inte redan medlem så skapar du ett nytt BusinessClass konto. Kom ihåg att ett konto på BusinessClass.se fungerar lika bra på alla BusinessClass sidor.

Här kommer mina fem bästa anledningar att vara inloggad på BusinessClass:
Fem anledningar att logga in på BusinessClass - BusinessClass.se

Tävlingen pågår till klockan 23:59 på söndagen 31/8. Därefter utser redaktionen tjugo vinnare från Sverige, Norge respektive Danmark (totalt 60 vinnare). En person från varje land får Brussels Airlines guldfärgade manschettknappar, två personer får silverfärgade manschettknappar och alla tjugo får ett brev med fyra BusinessClass-taggar vardera.
 

agehall

Medlem
Klockrent! Jag har supit bort en av mina manschettknappar, så jag behöver ett nytt par. Tror faktiskt att det skedde under tvåårsfesten, så man kan ju nästan säga att BC är skyldiga mig ett par nya.. ;)

Behöver ju se lite representabel ut när man har kostym och har tittat efter nya knappar ett tag utan att hitta några snygga...
 

staff

Medlem
Bar agehall sina skjortor med oppna manchetter for tillfallet? :)

Skulle jag vinna manchettknapparna sa lovar jag att bara dem (och ta foto naturligtvis) nar jag troligtvis blir den person pa BC.se som premiarflyger First med Etihad's Dreamliner i december!
 

Bryant

Medlem
Jag skulle ge dem till min dotter! På så sätt skulle hon alltid ha ett minne av sin fars tokiga intresse.

Kanske skulle hon le lite när hon blir äldre när hon tänker tillbaka på alla flygstolar hon nött och alla de gånger hon fått stå under inflygningen på ex Arlanda för att pappa ville titta på flygplan :).
 
Jag skulle premiäranvända dessa manschettknappar under en konferens i Boston nu i september. I vanliga fall hade jag nog tagit med en mörk kostym om jag rest ensam, men nu ska fru och 2-åring med och jag lutar åt att vara lite mer praktiskt lagd och helt enkelt skippa den; jobbigt att släpa med den för endast några timmars användning, samt jag sparar plats i resväskan åt resten av familjen. Istället blir det en mer gångbar snygg "udda-kavaj", och då skulle dessa manschettknappar bidra med extra flärd. Snygg kavaj och snygga manschettknappar, så sticker jag ut alldeles lagom... :)
 
Klockrent! Jag har supit bort en av mina manschettknappar, så jag behöver ett nytt par. Tror faktiskt att det skedde under tvåårsfesten, så man kan ju nästan säga att BC är skyldiga mig ett par nya.. ;)

Behöver ju se lite representabel ut när man har kostym och har tittat efter nya knappar ett tag utan att hitta några snygga...
Nu blir jag förvånad, har du bara ett par manschettknappar, som nu dessutom icke är komplett?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen