Senaste nytt

Lansering av Bonusfeber på Radisson Blu 2014-08-19

Stefan62

Medlem
Ikväll var det launch-party för bonusfeber.se på Radisson Blu Strand Hotel i Stockholm.

Av någon anledning fick jag en inbjudan och anmälde mig självklart. Det var drygt 20 gäster och det visade sig att ytterligare en BC:are var på plats, nämligen ”Bryant” – en ny mycket trevlig bekantskap.

Det bjöds på lättare tilltugg i form av snittar och liknande samt cava, vin, öl och alkoholfritt.

Det hela var ett 3 timmars mingel-party med en kort presentation av Bonusfeber.se samt en lika kort presentation av ”The Godfather of Miles and Points”, Randy Petersen, en man som har fått sitt smeknamn av den enkla anledningen att han står bakom populära communityn som FlyerTalk, MilePoint, Boardingarea och inte minst den årliga prisutdelningen bland lojalitetsprogrammen, Freddie Awards.
 

Attachments

  • DSC_1908.jpg
    DSC_1908.jpg
    {memory} MB · Visningar: 194
Last edited by a moderator:

JacobGBG

Medlem
Bonusfeber har ju gjort lite krussningar på ytan sedan den korta tid de dök upp med stora omnämnanden i de främsta FF bloggarna. Vilka är det som står bakom egentligen?
 
Last edited by a moderator:

Fredrik

Medlem
Bonusfeber har ju gjort lite krussningar på ytan sedan den korta tid de dök upp med stora omnämnanden i de främsta FF bloggarna. Vilka är det som står bakom egentligen?

Det är Milepoint som drivs av Randy Petersen som grundade Flyertalk. I ledningen ingår även en norrman som heter Tommy och som jag förmodar är den som styr Bonusfeber.
 
Last edited by a moderator:
D

Deleted member 4971

Guest
Kul! Hade planer på att närvara men ville inte börja boka av en massa resor och hela den biten. Kommer fler tillfällen :)
 
Toppen