Senaste nytt

Få 5000 EuroBonus-poäng för att värdera bostad

NiNE

Medlem
Detta har nämnts i den tidigare Bjurfors-tråden (där det ursprungligen pratades om att man får 30.000 poäng om man säljer sin bostad med Bjurfors), men jag tänkte att en egen post kan vara på sin plats så att man inte går miste om denna enkla bonus. Boka en värdering med Bjurfors utan några ytterligare förpliktelser och få 5.000 Eurobonuspoäng. Använd följande länk:

Boka kostnadsfri värdering av din bostad i Stockholm få EuroBonus extrapoäng


Oavsett om du ska sälja nu, eller bara vill veta vad din bostad är värd så hjälper vi dig gärna med en värdering. Det är helt kostnadsfritt och du förbinder dig inte till något.


Så här tjänar du poäng
Värdera din bostad så får du 5.000 SAS EuroBonus Extrapoäng.
Skriv förmedlingsuppdrag med Bjurfors så får du 25.000 SAS EuroBonus Extrapoäng när bostaden blir såld.
 

NiNE

Medlem
Känns inte detta inlägg som om det kommer från Bjurfors?
Hur menar du? Jag hade själv missat detta eftersom det postades i tråden för ett annat erbjudande och jag tänkte att det eventuellt fanns fler här som också missat det. Det var därför jag ville tipsa om det i en separat tråd, eftersom det är ett nytt erbjudande. Jag jobbar inte på Bjurfors om det är det du menar.
 

Bryant

Medlem
Fan, jag lät bjurfors värdera lägenheten för rabatt på linas matkasse...:)

Kan man låta dem komma igen?
 

NiNE

Medlem
Gjorde jag också, men jag ser inget som säger att man inte får ta den här också. Står inte ens något om en gång per hushåll eller liknande så vitt jag kan se, så det är nästan så att jag ska signa upp för min fru också för att värdera samma objekt en gång till...
 

henke12

Medlem
Nu är det slut på det roliga,

Inga fler 5000 poäng för värdering,
Endast 30k vid avslutat affär gäller nu.

Hoppas alla här hann med att värdera sin bostad!
 
Toppen