Senaste nytt

Norwegian "höstrea". Biljetter från 299:-

jannewa

Medlem
Funderar faktiskt på att testa Norwegian, hittat enkelresa via Miami med dom och sen vidare med AA till SSA för 1435:- + 20000 miles.

Svårslaget pris iaf, frågan är om det räcker med 27 timmar mellan flygen i Miami. :)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Funderar faktiskt på att testa Norwegian, hittat enkelresa via Miami med dom och sen vidare med AA till SSA för 1435:- + 20000 miles.

Svårslaget pris iaf, frågan är om det räcker med 27 timmar mellan flygen i Miami. :)

Det är något du får leva med resten av livet, tänk över det väldigt länge och noggrant :D
 

jannewa

Medlem
Det är något du får leva med resten av livet, tänk över det väldigt länge och noggrant :D

Har åkt lokalbuss i både Thailand Och Brasilien, lär inte vara värre än det. :)

MCT ligger väl på 2-7 dagar annars? :)
Ja, jag skulle då inte boka Norwegian long haul om jag a) måste komma fram till en viss tid/dag eller b) ska resa vidare på separat biljett.

Nu har jag köpt biljett till FLL, kostade 1299:-.
Kommer inte att spendera en krona mer på Norwegian, ingen mat, inget bagage, ingen förbokad plats av ren princip. Blir till att köpa macka och vatten på arlanda. :D

Landar på FLL 20.00 den 28 aug.(Kanske)
Bonusresan MIA-SSA avgår 23.59 den 29 aug.
Har även backup bokad den 31aug och 1 Sep.
Jag får ligga ute med 40000 miles och 11 dollar, men det är det värt, kostar inget att avboka.

Jag hoppas faktiskt på att flyget ska bli riktigt försenat :)
 
Toppen