Senaste nytt

Håller vi med Aftonbladet här på BC.se?

NotRyan

Medlem
Det vore bra om du kunde skriva något också, och inte bara posta en länk... :)

Det vore kul att höra @Jacob s åsikt om den listan, inbördes ordning o.s.v :)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Ja Emirates loungen är fasen som en flygplats :D Riktigt imponerande.
 

taxvalp

Medlem
Det känns mera som om reportern plötsligt upptäckt att det finns lounger ute i världen. Ingen hög nivå varken på texten eller på upplevelsen. Han bör nog fortsätta åka med LCC- bolagen...

Jag tycker att det var en vettig text och en bra sammanställning. Det finns ibland här en tendens att fnysa åt alla texter om medvetet resande som inte är skrivet av och för nördar som oss men den här artikeln klarar åtminstone min grundläggande kvalitetskontroll.

Att det sedan finns väldigt få som med trovärdighet kan ranka världens 10 bästa lounger baserat på personlig erfarenhet är en annan sak, men artikeln gör inte anspråk på att vara något heltäckande test.
 

MarkusL

Medlem
Är väldigt nyfiken på f**k me I'm Famous loungen på Ibiza. Någon som har erfarenheter av denna?

Det är en väldigt unik flygplatsupplevelse, med DJ och dansgolv, men knappast bra. Dyrt i både bar och restaurang (precis som resten av ön). Nej har du tagit dig till Ibiza så kan jag råda dig att skippa loungen och försök spendera så lite tid som möjligt på flygplatsen eftersom den är riktigt tråkig. Åk istället till direkt till hotell/villa/lägenhet och ha kul :)

EDIT: Glömde berätta det att när jag var där nu sist i juli så var det stängt.
 

ChabbeT

Medlem
Tyckte det var ett helt ok referat vi på BC.se tycks vara bortskämda med @Jacob eller @Jonas C reportage. (Även många andra duktiga reserapportörer). Jag är glad att aftonbladet kan skapa lite intresse och inspiration istället för att skriva om barnfamiljen som var missnöjda med det 3* "lyxhotellet" på Cypern o valt att gråta ut i aftonbladet.
 
Världens största First Class-lounge är en kilometer lång och har en lika stor business-lounge våningen under.

Ja du nu är ju business loungen beläggen på våningen över first loungen så han verkar inte ha så mycket koll. Men de är ju en enkel beskrivning bara av några lounger....
 
Toppen