Senaste nytt

Kommer man in i loungen med boardingpass for imorgon?

trekker

Medlem
Jag landar i helsingfors ikvall pa schengen sidan av passkontrollen, jag har ett boardingpass for att flyga ut fran non-schengen imorgon. Kommer jag kunna anvanda nagon av loungerna redan ikvall eller maste jag vanta tills imorgon? Jag har ett BA Silverkort och biljetten ar i CE.
 

Jacob

Medlem
Observera att den nya loungen varit stängd idag pga PR och invigningsevent, ingen aning om den kommer vara öppen ikväll.

I övrigt är det ju egentligen boarding pass för resa samma dag som gäller, om du inte har t.ex. Priority Pass förstås.
 
Last edited:

trekker

Medlem
Okej, jag svarar pa min egen fraga. Egentligen far man inte komma in, men pga att loungen ar i stort sett tom sa gjorde dom ett undantag. Maste saga att loungen ar valdigt fin och maten ar grymt bra!:)
 

trekker

Medlem
Ar det andra regler med Priority Pass? Sa nasta gang jag gor samma resa och om dom inte ar lika snalla i finnair loungen, kan jag rakna med att komma in i Almost @ home loungen med priority pass? Om den ar oppen vill saga....
 
Ar det andra regler med Priority Pass? Sa nasta gang jag gor samma resa och om dom inte ar lika snalla i finnair loungen, kan jag rakna med att komma in i Almost @ home loungen med priority pass? Om den ar oppen vill saga....

Till skillnad mot statuskort (EBG etc) så kräver dom väl inte att se boardingkort för Priority Pass eller Diners t ex?
 
Toppen