Senaste nytt

När får man sitt Executive Club kort

När får man sitt EC-kort har varit medlem typ en månad eller något, men har inte fått något kort, har dock ej flugit med oneworld sedan jag blev medlem. o_O
 

Tommy

Medlem
Jag har för mig att man måste flyga med dem först.
Kortet behöver man ju bara om man råkar flyga ekonomi och har status så att man kommer in i oneworld loungerna :)
 

David

Medlem
Instämmer med ovan. Har varit medlem i ett par år och inte fått något kort. Har nu gjort min första kreditering och kan återkomma när/om kort kommer.
 

Jonas C

Medlem
Tycker att fler flygbolag bör avskaffa kort på lägsta nivåerna. Dels kostar det en massa pengar för dem att skicka ut korten och dessutom fyller de inget syfte. Likaså kommer en sällanresenär knappast att behöva visa upp sitt kort någon gång. 90% av befolkningen har smartphones, så kanske bättre att erbjuda elektroniska kort i Passbook då kortnumret är det enda man är ute efter.
 

pitch

Medlem
Jag har, naturligtvis, fått ett Bronze-kort i brevlådan strax efter att jag kvalificerade till Silver, och ett Silver strax efter att jag hade flugit ihop tillräckligt för Gold.

Så jo, synd att man inte kan välja bort att få det fysiska kortet skickat till sig, eller åtminstone säga till dom att vänta när man vet att ens status kommer ändras ändå.
 
Toppen