Senaste nytt

Kan man värva en vän till SAS Amex online?

Akt

Medlem
Hej!

Försöker värva en vän till SAS Amex men det verkar inte finnas någonstans där man kan göra det och ansökan skickas in online. Det enda jag hittar är någon blankett som skall postas!?!?!??

Missar jag någonting eller måste man skicka snigelpost för att värva någon? I så fall får det nog vara då jag inte vill tvinga mina vänner till sådana jobbiga aktiviteter.
 

Stefan62

Medlem
Det handlar om att man ingår ett avtal och Amex godkänner bara riktig underskrift - eftersom man inte har koppling till typ BankID etc
 
Ja, men de kunde haft t ex ett formulär som man fyller i på en webbsida, där de sedan postar hem blanketten förifylld till den som värvats. Tillsammans med ett svarskuvert. Det hade varit mycket smidigare.

Edit: Man kan signera elektroniskt när man ansöker om kort till sig själv, så helt omöjligt borde det inte vara!
 
A

Aurora

Guest
Får vennen ekstrapoeng slik man får når man melder seg inn i SEB MC? Et år gratis uten årsavgift? Har snart hatt MC ett år, og som statuslös må jag jo begynne å betale årsavgift... Vurderer å gå over til Amex så fort MC vil ha årsavgift :)
 

Kandinsky

Medlem
Fyll i i dina uppgifter, skriv ut och ge till din vän. Lär ju ta marginellt längre tid än att göra det digitalt. Därtill har de flesta större företag postgång i huset, vilket innebär att han kan posta det från jobbet. En inte allt för jobbig aktivitet i slutändan alltså.
 
Toppen