Senaste nytt

Inget smart pass för EuroBonus Diamond?

G.Stenbeck

Ny medlem
SAS säger nu att smartpass EBD inte finns. Låter lite funky, med tanke på erfarenheterna i denna tråd. Någon som har lite mer info eller insikt i detta?
 

G.Stenbeck

Ny medlem
Jag vet, jag har flera kollegor som har EBD smartpass så jag vet att det inte stämmer. Men jag vill ju ändå ge kundtjänst möjligheten att motbevisa Mr. Agehall... Inte denna gång.
 

jumbooze

Medlem
Jag vet, jag har flera kollegor som har EBD smartpass så jag vet att det inte stämmer. Men jag vill ju ändå ge kundtjänst möjligheten att motbevisa Mr. Agehall... Inte denna gång.
Är det ingen som kan lägga upp en bild, jag får samma BS om att det inte finns EBD smartpass.
 

joemume

Medlem
SAS säger nu att smartpass EBD inte finns. Låter lite funky, med tanke på erfarenheterna i denna tråd. Någon som har lite mer info eller insikt i detta?

Det var då märkligt... Jag sitter och tittar på mitt nu, som sitter på telefonen och den säger Diamond med stora bokstäver, följt av mitt EBG-nummer. Diamond SmartPass finns, allt annat är en myt. :D
 

jumbooze

Medlem
Nu fick jag höra att man inte kan få "Diamond" SmartPass utan att dessa bara gjordes i samband med välkomstpaketet, är det någon som fått Diamond SmartPass som inte kommit i välkomstpaketet?
 
Toppen