Senaste nytt

[Business class] Bangkok-Colombo T/R, Jet Airways, 3.000 SEK inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
Jet Airways kampanjpris till Colombo från Bangkok.
Det är billigare än att köpa Bangkok-Mumbai t/r och denna biljett tillåter stopover i Mumbai.

[Business class] Bangkok-Colombo T/R, Jet Airways, 3.000 SEK inkl. skatter

BKK-CMB T/R
Flygbolag: Jet Airways (9W)
Kabinklass: Business class
Bokningsklass: P
Fare basis: P2E3MTH
Pris: 9.000 THB + skatter ca 4.800 THB och uppåt, totalt ca 3.000 SEK inkl. skatter
Förköpskrav: --
Min/Max stay: -- / 3 månader
Stopover: Obegränsad stopover är tillåten
HIP check: Gäller ej för stopover
Köpa senast: 2014-SEP-30
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset
Återbetalning: Ja, mot 2.000 THB
Ändring: Ja, gratis
Routing: Bangkok-(9W)-Mumbai-(9W)-Colombo

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Jet Airways Business class på Boeing 737:
3329563296_d6aac4177d_z.jpg

(Foto: Domestic J seat (3) by Baggage In Hall on Flickr)

Poängintjäning:
Jet Airways P klass ger:
 

pep

Medlem
God deal! Kan evt. forlænges fra CMB til NBO med QR (via DOH) for 1263 USD t/r (business class) - set hos Expedia og Vayama
 

pep

Medlem
Det virker. Lavede en prøvebookning på Jetairways.com og fik prisen:

smidud.png
Dette svarer til 579 USD Itinerary er som følger:
smidud2.png
 

pep

Medlem
Tak, men jeg ved ikke hvad forskellen er - priserne er ikke de samme ? "Min" er 579 USD mens "din" er 439 USD. Din hjemtur er så en "skæv" forbindelse med et døgn i Bombay, der måske endda er interessant da en P billet vil givet udløse betalt hotelophold......så får man en ekstra oplevelse og undgår jetlag. Ved du hvor langt ud i fremtiden man kan rejse til denne pris?
Jeg synes Expedia er gode idet man kan se bookningsklassen utvetydeligt. Men hvis man køber "din" billet hos en OTA kan man vil ikke ændre i den uden større besvær og med ekstraomkostninger sammenlignet med hvis man køber direkte hos 9W?
OT: jeg har selv nyligt ændret en billet hos Emirates udenom agenten. Herved sparede jeg (Østrigsk rejsebureau) 250€- dog minus det beskedne fee til Emirates der var 50 USD. Jeg nævner dette som argument for at købe billet direkte hos flyselskab. (er formentlig et af agehall 's budord...?)
 

Dr. Miles

Expert
Tak, men jeg ved ikke hvad forskellen er - priserne er ikke de samme ? "Min" er 579 USD mens "din" er 439 USD.
Jag vet inte heller varför Jet Airways webbsida inte visar det billigare prisalternativ.
Man kan inte heller välja kabinklass innan man börjar sökning av priset på deras webbsida.
De presenterar både Economy class och Business class i samma resultat.

Din hjemtur er så en "skæv" forbindelse med et døgn i Bombay, der måske endda er interessant da en P billet vil givet udløse betalt hotelophold......så får man en ekstra oplevelse og undgår jetlag.
Man måste övernatta (eller i alla fall spendera avsevärt långtid) i Mumbai på hemvägen och i så fall vill jag hellre välja en flight som går på morgonen än kl. 1 på natten.
Så vitt jag vet Jet Airways erbjuder inte STPC, i alla fall inom Asien.

Ved du hvor langt ud i fremtiden man kan rejse til denne pris?
Du kan köpa fram till 2014-SEP-30 men det finns ingen direkt begränsning när man får resa ut.
Det är dock man får boka tidigast 330-364 dagar innan avresedatumet så du kan inte boka någon resa längre än så.
 

pep

Medlem
Priserne findes stadig. Men da den ikke kan købes på Jet Airways hjemmeside (medmindre man betaler 150 USD extra) er man tvunget til at benytte OTA's? Deved kan man ikke ændre i biletten uden stort besvær/omkostninger?
 

pep

Medlem
Priserne findes stadig. Nu dog lidt hoejere. 632 USD hos vayama, expedia, priceline, travelocity. Hvis man mangler OW-points can man flyve med CX (via Hongkong den ene vej) t/r for 1140 USD
Kan stadig evt. forlænges fra CMB til NBO med Qatar Airways (via DOH) for nu kun 1150 USD t/r (business class) - set hos Expedia og Vayama
 
Last edited:

pep

Medlem
Hvis man booker direkte paa Jet Airways hjemmeside er prisen nu kun 355 USD eller 12516 THB retur."First Class" - Booking Class er W (no refund, 3000 THB for aendring). Billigt for 4 internationale flyvninger i business med loungeaccess...Det svarer til 3019 SKR = 2382 DKK.
Jeg er noget i tvivl om det er en "rigtig" business eller blot en economy? Naar man booker er det klart FIRST CLASS men naar man gaar videre bliver det W klasse som lader det til at vaere oekonomi?? "FARE BASIS-W2E1MTH" ? @Dr. Miles
 
Last edited:
Toppen