Senaste nytt

BMI-SAS interlining

M_C1

Medlem
Hej,

Jag försöker nyttja den fina dealen som postades för någon vecka sedan med BMI i C från LHR till RAK. Det som förvånar mig är att det inte går att välja connection från ARN ej heller kunde amex plat travel hjälpa mig. Eller de kunde få fram en biljett men inte i närheten av det priset som erbjuds via BMI's hemsida.

Har någon en idé om hur lyckas boka detta? Tänkte resa ARN-LHR-RAK 26/2 och RAK-LHR-ARN 2/3.

Visst är väl BMI fortf med i *A?
 

Senator

Moderator
Hej,

Det är nog så enkelt att det erbjudande du talar om enbart finns från UK marknaden, och inte från Sverige. Det du kan göra är att be AMEX Platinum Travel boka den billiga ARN-LHR med BA för 2500kr + LHR-RAK med BD i samma bokning (PNR) men som två biljetter. Det är fortfarande ett ganska bra pris.
 

Jacob

Medlem
Biljettpriserna kräver att resan startar i Storbritannien så vill du starta i Sverige och ta del av erbjudandet måste du köpa en separat biljett Sverige-London. Det är inget konstigt. En duktig resebyrå bör dock klara att lägga de två biljetterna under samma bokning, vilket gör livet lite enklare.
 
Toppen