Senaste nytt

Top Secret Hotell - Sofitel Heathrow T5 3-4 september

ARN-MIA

Medlem
Hej!

Kommer att resa med familj till LHR och sen vidare dagen efter, och vill därför bo på Sofitel som är det enda hotellet som är i direktanslutning till terminalen om jag har förstått rätt.

Jag läste för ett bra tag sedan på någon hemsida att man kan få det för en betydligt billigare peng via lastminute.com och deras Top Secret Hotell, men hur kan jag lista ut vilket det är?

Jag har kollat igenom trådarna på BC.se, men jag lyckas ändå inte hitta Sofitel Heathrow 3 september, 2 personer. Någon annan som är mer rutinerad som kan hitta det?
 

Magnus_K

Medlem
ARN-MIA,

Vad jag har märkt är att hotel description är samma både under Top Secret som när hotellet inte är döljt.
Så om detta hotell heter "5 star luxury close to London Heathrow" klickar du på det och jämför med Sofitel när det inte är Top Secret.
 

ARN-MIA

Medlem
Men då får man väl inga poäng om man bokar en sån? :D

Sant. :D

Hittills har jag på Hotwire hittat det för 171 USD och med avgifter och skatter hamnade det på 210 USD. Provade Priceline på 110 USD och ska prova imorgon igen med ett högre belopp. Har dock inte hittat det än på Lastminute.com.
 

Storsteffe

Medlem
Det är ju en bit att gå från Sofitel så vinsten är nog inte jättestor egentligen, har dock bara bott där....
 
Toppen