Senaste nytt

Billigast Star Alliance-flyg från Köpenhamn

igelkotten

Medlem
Tjena!

Jag har fått en flygresa med norwegian, och landar snart i CPH. Jag har en transfer där till FLL och får vänta 4-5 timmar på CPH. Jag har pga val av flygbolag inte tillgång loungerna (har A3G). Jag undrar nu om jag kan köpa en enkel, billig biljett fort med t ex SAS så jag kan komma in på loungerna. Finns det något sätt att hitta sådana billiga resmål där resan börjar på CPH (men slutdestination kvittar eftersom jag inte kommer använda biljetten).

Tack för hjälp,
Från novisen Igelkotten
 

Nemo

Medlem
Du kan räkna med minst 6h väntan.
Flyginformation - norwegian.com/se
image.jpg
 
Vilket plan är det som är schemalagt för den flighten? Om det är något inbound-flyg från Florida så borde man väl rimligen kunna räkna baklänges baserat på var det flyget är nånstans just nu.

mvh
Ulf
 

igelkotten

Medlem
Vilket plan är det som är schemalagt för den flighten? Om det är något inbound-flyg från Florida så borde man väl rimligen kunna räkna baklänges baserat på var det flyget är nånstans just nu.

mvh
Ulf

Flight DY7041, vet inte var man kan kolla vilket plan som ska åka sträckan. Jag hoppas det inte blir mer försenat än vad det redan är...
 

David

Medlem
18:28 verkar de ha lämnat Kastrup, iaf om man litar på Flightstats. 150 min försening får ju ses som positivt jämfört med flera andra avgångar antar jag.
 
Toppen