Senaste nytt

Lifemiles slutar med Lufthansa First Class awardbokningar

Det har jeg også læst, men jeg vil ikke udelukke det helt endnu. Lifemiles søgesystemer har trods alt være lidt specielt og jeg har oplevet lignende tidligere hvor der var tilgængelighed andetsteds, men det ikke kunne bookes på Lifemiles...
 
Då var det slut på det roliga. Tur att man fick testa på LH F innan det var för sent! ;)
Nu är det bara att pynta ut 30-33K för ARN-SFO T/R istället.
Har kollat FRA-BOS och FRA-DXB som alltid haft bra tillgänglighet i F men det är helt tomt.

Kommer fortfarande köpa Lifemiles då det finns värde kvar men det är som sagt trist att de tagit bort LH F nu.
 

henrik l

Medlem
Nu går det inte att boka LH F med Lifemiles längre. De blockerar detta likt USDM gjorde tidigare.

Gjorde en del sökningar under de senaste dagarna, så det förklara 0-tillgängligheten. Får väl trösta mig med att jag är på väg mot FTL inom M&M, så får väl gå den vägen då, även om det tar lite längre tid:( Vilka alternativ har vi kvar nu, United och Mleage plus?!

Men jag kom ju åt SQ-suites via Life-Miles så jag ska inte gnälla för mycket:D
 

agehall

Medlem
Har detta bekräftats någonstans officiellt? Det gör det ju riktigt svårt att flyga F från Europa imho.
 

henrik l

Medlem
Har suttit och lekt lite med LM. Finns ju en del F kvar beroende på hur man vill pussla ihop resorna. Air China och Thai finns ju kvar och sedan har Air India tillkommit. Ser att det verkar vara hyfsad tillgång DEL-LHR som dessutom flyger på vettiga tider.

Läser jag rätt är det även en sänkning för F mellan Central Asia till Europa, från 72 500 till 60 000:confused:
 
Last edited:
Toppen