Senaste nytt

[Business Class] Europa - Auckland T/R fr. 23.000

Möjlighet att utgå billigt med AY till DEL finns från flertalet flygplatser i Europa.
Jag har sökt efter mina preferenser och kollat upp bland annat utgångspunkterna BUD, MAD, BCN, PRG och CDG men man kan som sagt åka till DEL billigt med AY från många fler städer än så. Bara söka på vad som passar dig bäst.

Sen sammanställer man det med en annan bra deal som är ute just nu med MH så får man ett ganska bra pris till Auckland om jag får säga min mening för att vara med Oneworld då.

I mitt exempel nedan skulle man tjäna följande:
32.228 Avios + 920 TP

hel.png

kul.png
 
Last edited:
23.000 i totalpris får du om du väljer att utgå från ex BUD.
Kanske går att hitta lägre, har inte kollat alla.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Hmm, stämmer. Det är alltså bara rutter mellan LHR och xxx som ger 80 TP över en viss längd då antar jag.
 
Hmm, stämmer. Det är alltså bara rutter mellan LHR och xxx som ger 80 TP över en viss längd då antar jag.

Så är det. Fortfarande rätt bra med 920 TP fast finns ju bättre TP-runs om det är vad man är ute efter.
Denna lämpar väl sig mer till de som vill åka till just Auckland men samtidigt tjäna bra med poäng till ow. :)
 
Last edited:

agehall

Medlem
Ja, tyvärr är ju USA den enda vettiga destinationen för TP-runs om man vill ha maximal utdelning.
 
Toppen