Senaste nytt

1,000 Airberlin Topbonus Miles Gratis från Sixt (utan att hyra bil)

gdaily

Medlem
Funkar detta så blir jag jätteglad, hade 16k poäng på AirBerlin och behöver väl 17k för en gratisresa (utan skatter). I så fall har jag fått ihop gratisresan helt och hållet enbart på bonusar och hotellrecensioner :)
 

gdaily

Medlem
Tack för det här, idag kom poängen in. Nu har jag 17.050 poäng p åkontot, så tre recensioner á 150 poäng till den magiska 17.500 gränsen och en gratisresa inom Europa (utan skatter)
 
... I så fall har jag fått ihop gratisresan helt och hållet enbart på bonusar och hotellrecensioner :)
Kom gärna med tips om du känner till fler kampanjer som fortfarande är aktuella. Jag antar att man faktiskt måste bo på hotellen för att kunna skicka in recensioner eller har någon hittat ett kryphål?
 

gdaily

Medlem
Kom gärna med tips om du känner till fler kampanjer som fortfarande är aktuella. Jag antar att man faktiskt måste bo på hotellen för att kunna skicka in recensioner eller har någon hittat ett kryphål?
Då och då får man ett krav på sig att skicka in bevisning att man bott där, så att fuska rekommenderas inte. Även om det går...
 
Toppen