Senaste nytt

SAS Explore iPad app

Hittade från app store idag en ny app från SAS för iPad. Smidig och snyggt gjort. Bra jobbat!
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    392,1 KB · Visningar: 870
By the way. Enkelt att byta utseende och välja vad du är intresserad och få tips inför resan. Och inte mist klicka "Boka" och komma direkt till bokningsdialogen på SAS hemsidan.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    430 KB · Visningar: 844
Vad är syftet med appen? Kan man boka där och hantera sina bokningar, annars tämligen ointressant.

Du kan boka och se enkelt vad resan kostar på olika dagar. Om du valt t.ex. en enkel resa på vis dag ARN - CPH och du klickar knappen "boka" så du kommer till SAS hemsidan och appen skickar datumet och route information så att du som resenär kan göra bokningen på en gång. Jätte smart tycker jag.

Du kan välja vad du är intresserad och se vad som händer i destinationen inklusive väderinformationen. Jag tycker att appen funkar bra och är en smart lösning.

Du kan väl ladda ned och testa @A380*G om du inte gillar då kan du ta den bort.
 

A380*G

Medlem
Du kan boka och se enkelt vad resan kostar på olika dagar. Om du valt t.ex. en enkel resa på vis dag ARN - CPH och du klickar knappen "boka" så du kommer till SAS hemsidan och appen skickar datumet och route information så att du som resenär kan göra bokningen på en gång. Jätte smart tycker jag.

Du kan välja vad du är intresserad och se vad som händer i destinationen inklusive väderinformationen. Jag tycker att appen funkar bra och är en smart lösning.

Du kan väl ladda ned och testa @A380*G om du inte gillar då kan du ta den bort.

Ser man fare basis och kompletta biljettregler också? :)
 

miramax

Medlem
Gissar att huvudfunktionen med appen inte är att just boka utan att inspireras och läsa om olika resmål? Verkar som en kul app! Synd att jag inte har någon iPad :)
 
Om du inte laddat ner appen så gör det. Tycker att sidan My SAS ger en bra blid om ditt resande som antal flygningar under senaste 12 månader, hur mycket du spenderat tid i luften under senaste året, hur många award bokningar med SAS osv, och du kan ladda tidningar ned inför resan.
 
Last edited:
Toppen