Senaste nytt

Rekordtomt i SAS Gold Lounge

IMG_2547.jpg

Fredag morgon i SAS Gold Lounge Arlanda Terminal 5.
Har ni någonsin varit här med färre besökare? Sommartid är härligt om man reser i tjänsten :)
 

Fredrik

Medlem
Jag var i Gold Lounge ungefär klockan 6 i söndags morse och då var det en enda gäst till(plus att jag läste i gästboken att en annan bc-medlem varit där tidigare).
 

palmen

Moderator
Det var jag som var i guldloungen 5 på morgonen i söndags :) Var väl ca 10 pers där just då. antar att det var alla vi som skulle på "sas-charter" men trots allt har ett guldkort i *A.
 

fcx

Medlem
Prova midsommarafton så ska du få se :)
Efter ett tag kom det in en förvirrad amerikansk herre. Innan dess, ensam.
 

Dr. Miles

Expert
Det är också rekordtomt på terrassen av Lufthansa Senator Lounge. Jag är ensam här under stark sol med härlig värme.
Om ni hade varit här nu skulle det ha blivit open air bräuhaus. :)
 

NotRyan

Medlem
Det var jag som var i guldloungen 5 på morgonen i söndags :) Var väl ca 10 pers där just då. antar att det var alla vi som skulle på "sas-charter" men trots allt har ett guldkort i *A.

Åkte du verkligen charter, SK7xxx? Då brukar man väl inte ha loungeaccess även om man är Star Gold?
 

palmen

Moderator
Åkte du verkligen charter, SK7xxx? Då brukar man väl inte ha loungeaccess även om man är Star Gold?

Nej det var inte charter, men en MR till Aten och planet var fyllt av folk som skulle på semester. Var mer charter än reguljär resa med den flygningen. Väldigt många i plus som inte tog något från vagnen över huvud taget och hade köpt med sig egna vattenflaskor från ARN istället för att ta det som erbjöds ombord.
 
Toppen