Senaste nytt

Tier points har kommit in men inte nya statusen

trekker

Medlem
Jag gick précis over 300 tier points, dom kom in for 4 timmar sedan. Nagon som vet nar mn kan rakna med att BA's system forstar att jag ar Bronze och darmed kan boka min sittplats pa fredagens flyg utan att betala (1F ar fortfarande ledigt)? Nar jag klickar pa "progress to next tier level" sa star det att jag redan klarat av vad som kravs for att bli bronze.
 

flybob

Medlem
Jag gick précis over 300 tier points, dom kom in for 4 timmar sedan. Nagon som vet nar mn kan rakna med att BA's system forstar att jag ar Bronze och darmed kan boka min sittplats pa fredagens flyg utan att betala (1F ar fortfarande ledigt)? Nar jag klickar pa "progress to next tier level" sa star det att jag redan klarat av vad som kravs for att bli bronze.

Brukar ta max en dag. Refresha tills det plötsligt händer :)
 

trekker

Medlem
Ja nu vantar vi pa mycket, ska bo pa Hilton I morgon kvall och vantar pa att fa in min natt fran I mandags samtidigt som den skall(??) ge mig gold da jag signade for fast track till gold. Rent principiellt vill jag inte betala for internet men behover jobba fran rummet innan flyget pa fredag.

Hur kan det ta sa lang tid for dessa bolag att registrera poang/natter och uppdatera status? Vad har dom for system egentligen?
 
Toppen