Senaste nytt

Diamond Lounge, Bryssel med Star Alliance Gold

cantona

Medlem
Hej, blev idag insläppt till loungen med EBG trots att det inte star att det ska ga. Brussels airline star inte pa tavlan. Diskussionen uppstod när jag fragade i raceptionen - när öppnar Brussels Lounge? Blev hänvisad till Diamond innan Brussels öppnar. Vet ngn vad som gäller?
 

vicce

Medlem
Använder en befintlig tråd istället för att starta en nu.

Jag och några vänner ska åka till Barcelona från Göteborg, med mellanlandning i Bryssel. Vi har ca 4,5 timme där. Är det värt för de i sällskapet som inte har PP att betala de 290:- (eller vad det nu kostar) att gå in i Loungen? Har någon varit där?
 

flybob

Medlem
Använder en befintlig tråd istället för att starta en nu.

Jag och några vänner ska åka till Barcelona från Göteborg, med mellanlandning i Bryssel. Vi har ca 4,5 timme där. Är det värt för de i sällskapet som inte har PP att betala de 290:- (eller vad det nu kostar) att gå in i Loungen? Har någon varit där?

Är det SAS? Fr.o.m. 10/7 kommer man att kunna köpa loungeaccess online. Bryssel kommer då att kosta EUR 22. Kan inte uttala mig hurvida det är värt det eller inte.

SAS LoungeSales channel - At the loungeSales channel - sas.xx
ARN, terminal 4*-SEK 199, valid from 31JUL14*
GOTSEK 249SEK 199, valid from 10JUL14*
CPHDKK 210DKK 169, valid from 10JUL14
OSL, International *NOK 219NOK*179, valid from 10JUL14
OSL, Domestic*-NOK 179, valid from*01SEP14
HELEUR 28EUR 22, valid from 10JUL14 *
BRUEUR 28EUR 22, valid from 10JUL14
CDGEUR 28, valid from 01SEP14 *EUR 22, valid from 01SEP14*
EWRUSD 38, valid from 01SEP14**USD 30, valid from 01SEP14**
[/B]
 

vicce

Medlem
Vi flyger med Brussels ner, så det är dessvärre inte SAS. Jag är den enda av oss 6 som har EBG, så den vägen går ju inte heller.
 
Toppen