Jockezona
Medlem
Flög hem från JFK med Air France igår. Entertainment systemet strulade och det enda som egentligen fungerade var skärmen med vart planet befinner sig.
Detta var likadant för ett flertal passagerare men för de flesta fungerade systemet. Kabinpersonalen gjorde ett tappert reboot försök men det hjälpte ej. De hänvisade våra klagomål till air france kundtjänst.
Personligen har jag svårt att sova på plan, iallafall när jag flyger ekonomi, så det är väldigt skönt att kunna kolla film på resan.
Min fråga är om någon varit med om detta, misstänker att det händer titt som tätt. Andra frågan är om man har rätt till ersättning för detta eller räknas det kanske inte in i produkten jag köpt dvs flygresan från A till B?
Detta var likadant för ett flertal passagerare men för de flesta fungerade systemet. Kabinpersonalen gjorde ett tappert reboot försök men det hjälpte ej. De hänvisade våra klagomål till air france kundtjänst.
Personligen har jag svårt att sova på plan, iallafall när jag flyger ekonomi, så det är väldigt skönt att kunna kolla film på resan.
Min fråga är om någon varit med om detta, misstänker att det händer titt som tätt. Andra frågan är om man har rätt till ersättning för detta eller räknas det kanske inte in i produkten jag köpt dvs flygresan från A till B?