Senaste nytt

KLM, British Airways eller Lufthansa till Mexico city

Har lite problem ser på en resa till Mexico city och vill inte göra en mellanlandning i USA

Resan skall göras i C

Tycker alt GOT-FRA-MEX ser intressant ut för då får man prova 747-8i men jag vet inte om det är bästa alternativet, någon som har idéer
 

Dr. Miles

Expert
Vad är det för fel på KLM då? Deras nya business-kabin ser spännande ut....
Om man bara kolla själva flygningar, är det inte så dåligt val. Men det finns inga bra bonusprogram inom Skyteam.
Det finns bara två mista dåliga program (Skymiles och Flying Blue) och andra dåliga program.
 

agehall

Medlem
De har alltid en nonchalant attityd ombord och bryr sig inte det minsta om sina passagerare. Dessutom tenderar holländare i allmänhet att vara rätt högljudda och inte ha någon som helst känsla för att andra kanske vill sova kl 02 på natten.

Jag brukar vara kritisk mot AF, men i business är AF ljusår före KLM vad gäller service.
 
De har alltid en nonchalant attityd ombord och bryr sig inte det minsta om sina passagerare. Dessutom tenderar holländare i allmänhet att vara rätt högljudda och inte ha någon som helst känsla för att andra kanske vill sova kl 02 på natten.

Jag brukar vara kritisk mot AF, men i business är AF ljusår före KLM vad gäller service.

Jasså?. Om det är något jag hört om KLM så är det just att deras CabinCrew är bra att göra med.
Men absolut, holländare är generelt onödigt högljudda av ingen anledning.

Sedan att deras produkt är lite sådär är ju en annan femma..men det är ju på bättringsvägen.

Jobbade KLM 2004-2010 :)
 
Toppen