Senaste nytt

Rutten Stockholm - London City Airport läggs ned

Homer

Medlem
BA CityFlyer have announced some route suspensions and frequency changes for their Winter 2014 schedules.

Stockholm (ARN) and Aberdeen (ABZ) - both routes from LCY are suspended for travel from 26 October 201

Venice (VCE) - route will no longer operate during the Winter season, will recommence in March 2015

All customers booked on the above suspended services will be re-accommodated onto alternative flights via LHR
Palma (PMI) from 26OCT and Granada (GRX) from 01NOV services will be reduced for the Winter season

BA CityFlyer are to commence direct services between London City (LCY) and Dublin (DUB) from the start of the winter schedules on 26 October 2014.

BA CityFlyer are also increasing frequency to Scotland from London City with two new flights a day to Glasgow and an extra daily flight to Edinburgh

British Airways' Speedbird Club: Welcome to British Airways Speedbird Club
 

Homer

Medlem
I gengäld ökar antalet flighter till LHR

Stockholm (ARN) - increasing with an extra flight on Tuesdays, to 40 per week (from 28 October)
 

doc

Medlem
Verkligen trist att höra. Jag gillade linjen mycket. Tycker beslutet är väldigt konstigt. När jag åkt med den har jag frågat besättningen om beläggningen och de har sagt att den alltid brukar vara bra. Det var ju inte så länge sedan man ökade till tre flighter på vardagarna. Hoppas linjen återkommer.
 

nota bene

Medlem
Förstår inte detta alls:(

Jag gillar linjen, även om jag oftast åker till LHR då jag jobbar mycket i West Sussex.
 

Agö

Medlem
Är
Det slottider på LCY som spökar, dvs, BA vill flytta över trafik till andra linjer (Glasgow, Edinburgh, Dublin)?
 
Toppen