Senaste nytt

Jag gillar verkligen SPG apparna för iPhone och iPad

Jag kör SPG appen både i iPhone och iPad. Dom är inte identiska utan iPad versionen inbjuder till att bläddra runt bland fantastiska hotell och destinationer på ett sätt jag inte upplevt med någon annan hotellapp tidigare.

iPhone appen är grym; fungerar offline när man behöver adresser till hotell etc; uppdateras blixtsnabbt när någon ändring sker i bokning etc. Jag får till och med notifikationer som "Your room has been assigned" innan jag checkar in så jag har rumsnumret klart. Den stödjer också Passbook på iPhone vilket ger mig dagens bokning direkt på hemskärmen med all information jag behöver.

Vad har ni för åsikter om SPG apparna?
 

rvarttinen

Medlem
Kör med Android appen och tycker den är smidigt och ge bra info. Notifieringar dyker upp när det är dags, t.ex. 'upcoming stay'. Bra design och de har gjort "allt rätt" dvs. den stör inte, lätt att navigera och det går snabbt att hitta relevant data om t.ex. ett hotell.

Not: märkte också nu efter den senaste resan att poängen kom snabbt in på kontot. Hann knappt checka ut! :)
 

Valley

Medlem
Vad har ni för åsikter om SPG apparna?

Väcka liv i denna något ålderstigna tråd.
Just nu är min åsikt att de kan köra upp den någonstans "dit solen aldrig når" (tack för titeln Charta 77)

Försökt i 15 minuter att göra en ändring i en bokning. Får bara till svar att det inte finns några rum tillgängliga angivna datum. Intressanta är att jag enbart ändrar på ankomstdagen.
Vågar dock inte avboka rummet först och försöka igen, då det verkar fullbelagt.
 

nota bene

Medlem
Låter som ett fall att ringa hotellet för att vara säker på att det blir rätt - alternativt lägga en separat reservation för de tidigare dagarna (om nu tillgänglighet finns).
 

JosteinT

Medlem
Helt enig i at appene er bra - SPG Appen for iPhone er noe av det beste jeg har sett. Jeg har ved to anledninger kontaktet SPG APP for å gi tilbakemelding (en gang problem, en annen gang tips). Begge gangene svarte de meg raskt og personlig. Imponert!
 
Toppen