Senaste nytt

SAS tjejen

Du, tjejen som jobbar för SAS markservice och som packade planet jag åkte med till Skellefteå idag (gissningsvis heter du Viktoria och är 25 år) var så söt att jag starkt funderade på att kliva av planet igen. Om du genom Facebook och internets oöverträffade känsla för minimala sannolikheter skulle råka se det här, skulle du vilja ta en fika någon kväll i så fall? *killen på plats 22F som satt klistrad mot rutan*

https://www.facebook.com/photo.php?...t=a.10150219290826363.316062.623011362&type=1
 

adhoc76

Medlem
Såna här grejer är ju för mysiga. Antar att Sarcastrix inte är identisk med killen som gjort Facebook-inlägget, men du kan väl iallafall ta särskilt ansvar för att följa upp den här storyn? :cool:
 
D

Deleted member 4971

Guest
Känns inte helt okej om hon inte gett tillåtelse. Försöker själv vara restriktiv när jag tar bilder och postar på internet om ansikten osv är med. Vem vet vad hon har i bagaget?
 

jth

Medlem
Det känns ju lite sådär för någon att bli utpekad av random snubbe, och på 22F dessutom. Med all personlig information som finns ute på internet idag är det ju lätt att bli uthängd, i det här fallet så verkar ju dock avsikterna ha varit goda.
 

NotRyan

Medlem
Det känns ju lite sådär för någon att bli utpekad av random snubbe, och på 22F dessutom. Med all personlig information som finns ute på internet idag är det ju lätt att bli uthängd, i det här fallet så verkar ju dock avsikterna ha varit goda.

Det mest upprörande i det här fallet var ju att det var en på 22F i minus, i övrigt så var det friskt vågat....

Hoppas att kompisen frågade innan hon taggade henne i bilden :)
 
Last edited:
Toppen