Senaste nytt

Fast Track på Zagrebs flygplats?

Lallarn

Medlem
Jag har en lite tight tidsram efter ett möte inne i Zagreb, och bara måste hinna med 17:45 till Zürich eller 17:55 Frankfurt den 25 september. Frågan är då om det finns någon Fast Track på Zagrebs flygplats? Jag kommer troligen åka ekonomi men är Star Alliance Gold (EBD).

Har inte hittat något när jag googlat eller sökt här. Ser dock att det inte finns någon Star Alliance Gold-lounge, men däremot en contract lounge. Kommer man in där med t.ex. Diners eller annat (jag har inte Priority Pass)? Huvudsaken är dock FastTrack eller någon indikation om hur lång tid det brukar ta i säkerhetskontrollen om FT inte finns. Blir tight att hinna med någon lounge ändå.

Tack på förhand!
 

Lallarn

Medlem
Usch, fy för möten utanför Schengen! Är dock jag som valde Zagreb snarare än Edinburgh så får kanske skylla mig själv. Får kanske bli att köpa VIP-paketet, frågan är hur jag ska ta upp det med min arbetsgivare...
 

Lallarn

Medlem
Haha, sant! Däremot är Edinburgh lokaliserat i ett civiliserat land... Eller, nej, jag kan inte rätta till den groda! Jag skyller på Agö.
 
Toppen