Senaste nytt

[Business class] Tokyo-København/Oslo T/R, PIA, 14.100 SEK inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
För er som vill ha spänning i livet.

[Business class] Tokyo-København/Oslo T/R, PIA, 14.100 SEK inkl. skatter

NRT-CPH/OSL T/R
Flygbolag: Pakistan International Airlines (PK)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: S + G
Fare basis: S6M6FAR3
Pris: 200.000 JPY + skatter ca 12.800 JPY och upppåt, totalt ca 14.1000 SEK inkl. skatter
Min/Max stay: -- / 6 månader
Förköpskrav: --
Stopover: Obegränsad antal stopover är tillåten. 1 fri stopover i Pakistan i varje riktning. Ytterligare stopover kostar 50 USD per stop.
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset
Återbetalning: Ja, mot 75 USD
Ändring: Ja, mot 50 USD
No show fee: 120 USD om man ändrar inom 6 timmar från avgångstiden
Routing: Tokyo-(PK via Beijing)-Islamabad-(PK)-København/Oslo

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper


[video=youtube;cceB5C3OpoU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cceB5C3OpoU[/video]

Pakistan International Airlines Business class på Boeing 777
Photo: AP-BID (CN: 33780) Pakistan International Airlines (PIA) Boeing 777-340ER by Murtaza Sattar Photoid: 6307181 - JetPhotos.Net

Prisexempel:
Screenshot20140624_1.png

S klass och G klass är för Business class på PIA flygning.
Screenshot20140624_2.png
 

pep

Medlem
Jeg har rejst en del med PIA mellem BKK og CPH. Deres service er OK. Nul alkohol politik. Masser af bagage tillades (eller kan købes for ganske få FFP-points). Deres FFP virker fint, man får svar og hjælp med det samme. Real adventure - meget exotisk men ikke for sarte sjæle og ikke for kvinder der rejser alene - jeg elsker de lange stop i Pakistan med hotel, taxa, og mad betalt. Tid til shopping - der er masser at købe (eks. læderprodukter) - Ingen jetlag mellem BKK og CPH p.g.a. disse stop i Pakistan. Som oftest er jeg eneste vesterlænding og Allah får en bøn med på vejen før vi letter! Krydret mad, yoghurt og the! Både PIA, landet, menneskene og maden er spændende og exotisk!!! En airline for de eventyrlystne. Good value for money! Og så endda direkte fra OSL og CPH - hvilken gave og et anderledes produkt. Eneste minus er risiko for forsinkelser, men disse har dog aldrig ramt mig sønderligt....
 

Alf

Medlem
Har också rest en del med PIA från CPH till Pakistan i tjänsten och det är nog det sämsta bolaget jag åkt med. Kommer aldrig att sätta min fot i deras flygplan mer och inte heller i Pakistan.
 

pep

Medlem
Har också rest en del med PIA från CPH till Pakistan i tjänsten och det är nog det sämsta bolaget jag åkt med. Kommer aldrig att sätta min fot i deras flygplan mer och inte heller i Pakistan.
Jeg synes de var fantastiske, idet jeg forventede intet men fik alt: Selv på en meget billig economy får man hotel, visum, transport, mad og drikke under "bad connection" i Islamabad eller Karachi! Ombord får man alt det man kan spise, meget krydret, spændende mad - domineret af karry-retter.
Deres business class minder om produktet fra Egypt Air (ingen alkohol). Staff er venlige og imødekommende, glade for at se skandinaver ombord. Har mødt mange herlige mennesker ombord og har udvekslet kontaktdetaljer med både staff og passagerer.
 
Toppen