Senaste nytt

Hyrbil München flygplats

fmansson

Medlem
Letar runt efter en hyrbil 5-6 juli från MUC.

Avis verkar ha 500km, Hertz 250km och Budget 300km som fria kilometrar. Sixt har fria kilometer men är betydligt dyrare.

Hur komma runt? Någon som vet hur man hyr en Avisbil med unlimited km?

Jag ska köra runt 600km så det vore najs att hitta en bil till rimligt pris.
 

Nemo

Medlem
När jag gör en testbokning 5 juli kl08 - 6 juli kl18 på MrJet.se får jag fria mil på Europcar, 714SEK VW Polo alt 813SEK VW Golf. Direktbokning på Europcar.se ger 900 km för samma bilar 788/904SEK.
Om man bokar via MrJet är det fria mil på Europcar, Hertz och Avis, men ej för Budget.

Edit: Premiumbil MrJet / Avis obegränsad körsträcka
image.jpg
Premiumbil Europcar 900 km
image.jpg
 
Last edited:

micsjo

Medlem
Inte riktigt svar på din fråga men på MUC finns det så mycket biluthyrning så jag bokar aldrig bil i förvög. Bara att gå över torget och se vilka erbjudanden som biluthyrarna har just då. Det brukar iofs inte vara minsta billigaste men kampanj på någon ny bmw, mercedes eller annat är det jämnt.

Annars kan man bara gå till första bästa och säga vad man faktiskt vill ha. Utbudet är väldigt mycket större än här hemma och dessutom finns inte hälften av alternativen online.

Själv brukar jag flyga till MUC när jag ska till INN och köra ner.
 
A

Aurora

Guest
Vi har alltid hyrbil med fria kilometer ut fra MUC, vi har hatt Volvo XC60 fra Avis og Merchedes E-class fra Sixt, helt uten kilometersperre. Fikk tilbud om SLK også med frie km, det kan man ikke booke via internett.
 
Toppen