Har noterat lite från Gardemoen;
- Varför respekteras aldrig Business baggage drop kön.
Drop-kön och vanliga Busineess chek-in är bredvid varandra. Både verkar vara till för passagerare som söker svar på livets alla gåtor. D.v.s. tar evigheters evighet att komma fram.
Skulle man försynt påpeka att den ena kön är en baggage-drop, inte check-in blir man uppfattad som att försöka smita före i kön.
Incheckningspersonalen verkar inte bry sig.
- Varför inte ha fast track som på ARN eller framfröallt CPH, vid sidan om vanliga security kön.
På Gardemoen hamnar folk konstant fel i fast track-kön. När de blir avvisade vid biljettkontrollen uppstår (förstålig) irritation och ofta tidsödande och onödiga diskussioner. D.v.s inte direkt en snabb-kö längre
- Varför aldrig mer en Bloody Mary i loungen. Enligt den vänliga loungepersonalen så har man på huvudkontoret i Stockholm bestämt att de inte längre få servera vodka !?
Ingen vodka i en Scandinavian lounge är ofattbart.
- Varför respekteras aldrig Business baggage drop kön.
Drop-kön och vanliga Busineess chek-in är bredvid varandra. Både verkar vara till för passagerare som söker svar på livets alla gåtor. D.v.s. tar evigheters evighet att komma fram.
Skulle man försynt påpeka att den ena kön är en baggage-drop, inte check-in blir man uppfattad som att försöka smita före i kön.
Incheckningspersonalen verkar inte bry sig.
- Varför inte ha fast track som på ARN eller framfröallt CPH, vid sidan om vanliga security kön.
På Gardemoen hamnar folk konstant fel i fast track-kön. När de blir avvisade vid biljettkontrollen uppstår (förstålig) irritation och ofta tidsödande och onödiga diskussioner. D.v.s inte direkt en snabb-kö längre
- Varför aldrig mer en Bloody Mary i loungen. Enligt den vänliga loungepersonalen så har man på huvudkontoret i Stockholm bestämt att de inte längre få servera vodka !?
Ingen vodka i en Scandinavian lounge är ofattbart.