Senaste nytt

Önskar tips på hotell vid Miami Beach

Bridgeman

Medlem
Jag tar gärna emot tips på Hotell Miami Beach Florida. Gärna 4-5 stjärnigt samt gärna vid stranden men absolut inget krav.
 

FFS

Medlem
Jag har bott på Fontainbleau. Det var riktigt bra. Jag var iofs på konferens och (tyvärr) inte semester.
 

brykthed

Medlem
Håller med om Fontainbleau. Bra hotell och väldigt fin sushi/asiatisk restaurang på hotellet som vunnit pris om jag inte missminner mig. Strand med hotellets solsängar. Dock kan det vara en del konferensgäster. När jag var där på bröstcancerkonferens så hade de även en discjockeykonferens med intressanta gäster. Tyvärr var jag för trött (jetlaggad) att jag inte minglade alltför mycket med de musikintresserade deltagarna.
 
Kan du tänka dig lite längre norrut så rekommenderas Newport Beachside hotell

Vi bodde där i mars och april. Prisvärt, toppenläge och bra parkeringsservice. Bokade rum på våning 11 med havsutsikt och satt på balkongen och käkade frukost i soluppgången...
 
Kan du tänka dig lite längre norrut så rekommenderas Newport Beachside hotell

Vi bodde där i mars och april. Prisvärt, toppenläge och bra parkeringsservice. Bokade rum på våning 11 med havsutsikt och satt på balkongen och käkade frukost i soluppgången...
 

Traveller

Medlem
Någon som har erfarenhet av Crowne Plaza Z Ocean hotel på South beach eller Intercontinental Chopin plaza på South beach? Har bokat dessa i juli.
 
Toppen