Senaste nytt

For lav hotelkapacitet i Stockholm?

Nu er jeg primært i Stockholm over dagen, men i anledning af http://www.businessclass.se/forum/businessclass/17409-inofficiell-businessclass-stockholmstraeff-loerdagen-14-juni-kl-16-00-a.html er jeg i Stockholm om aftenen og det giver ikke mening at tage sidste fly hjem til CPH lørdag aften....

Den oprindelige plan var at tage til Stockholm fredag, booke 2-4-1 på Radisoon i centrum og så hjem igen søndag. Alternativt Hilton Slusen eller Radisson ved Arlanda.

Jeg undersøger Radisson og der er ingen hoteller med 2-4-1- fredag-søndag. hmmm. faktisk er det kun Radisson Arlandia de har værelser og det til 1900SEK /Nat.. Det er altså billigere at flyve CPH-ARN-CPH Fredag, sove hjemme , så CPH-ARN lørdag og ARN-CPH søndag.

Nu blev jeg lidt nysgerrig og kiggede på hotels.com og booking.com. Grand Hotel var ledigt til 7000 SEK/nat og det samme var et Hostel til 5000SEK /Nat - med delt bad og toilet. Udover det var der næsten ingen hoteller med ledige værelser i hele Stockholm, hotels.com sagde 3x ud af 2xx og langt de fleste var >30km fra centrum og >50km fra Arlanda

Jeg hoppede på en nat lørdag-søndag på Radisson Arlandia og så bliver det en dagstur fredag.

Men jeg undres! Det var samme scenarie da jeg kiggede på hotel ved forrige træf på Monks. Er der andre der har samme oplevelse hvad angår hoteller i Stockholm? Det virker helt utroligt at næsten alle større hoteller der ligger nogenlunde centralt er udsolgte allerede 14-10-7 dage før check-in.

Selvfølgelig har jeg Room-Gurantee som CCG og HHG, men når jeg selv betaler synes jeg der er sjovere måder at bruge pengene på end de rates man præsenteres for der.
 

Magnus_K

Medlem
One Direction kör någon extra konsert.
Kan vara mycket folk/familjer som kommer med sina barn till Stockholm för att gå på den.
 
Så har jeg fået hjælp allerede. Tak!

Jeg prøvede først at lave et Med-Mera konto med min fars 'fake*' svenske personnummer, men det fungerede ikke.


*Man får som dansker med ejedom i sverige et 'personnummer' af skatteverket.
 

jumbooze

Medlem
Nogen der har et Med-Mera nr. de vil låne ud? Jeg kan ikke blive medlem uden svensk personnummer :(

Du måste ta med dig kortet till hotellet, om det inte visas upp på hotellet har hotellet rätt att debitera sitt ordinarie pris.
Försök att få tag på någon som kan Täby Park 1498 SEK för ett dubbelrum och sedan kan ha dig som gäst #2
men denne måste vara med vid checkin
 

johhenrik

Medlem
Du måste ta med dig kortet till hotellet, om det inte visas upp på hotellet har hotellet rätt att debitera sitt ordinarie pris.
Försök att få tag på någon som kan Täby Park 1498 SEK för ett dubbelrum och sedan kan ha dig som gäst #2
men denne måste vara med vid checkin

Det är ju ofta som sådana regler finns, men vet du att det brukar efterföljas?
 
Toppen