Senaste nytt

100 miles på bla Delta för signup på Pointhounds

Henrik_B

Medlem
Det verkar som att Pointshound har blivit lite intressantare på sistone. Har aldrig bokat med dem tidigare eftersom de enbart har handlat om låga nummer till skillnad mot RocketMiles som är betydligt generösare. Dock är antal tillgängliga hotell i klass med de stora bokningssiterna.

Pointshound kör en "Flash June Sale" nu som ger 1000 miles ovanpå bokningarna. Hittade även en länk med en "Mobile Bonus" på ytteligare 1000 miles. Totalt lite över 4000 miles blir intjänade på en bokning som jag är på väg att genomföra.

Sedan verkar det som att intjäningen ökar ju mer man bokar och ju dyrare rum man bokar. Det har någon form av statussystem med tre nivåer, har inte satt mig in i detta ordentligt ännu.

Har dock problem med att lägga in mitt USDM nummer just nu, har kontaktat supporten om detta.

Så här långt, inte lika smooth som RocketMiles men väl värt att titta närmare på!
 

Henrik_B

Medlem
Och sorry om inlägget ovan ligger i fel tråd. Vet inte hur man skapar nya trådar. Kanske någon kan hjälpa till med det, tack!
 

agehall

Medlem
Och sorry om inlägget ovan ligger i fel tråd. Vet inte hur man skapar nya trådar. Kanske någon kan hjälpa till med det, tack!

Gå till relevant forum och titta precis ovanför där listan med existerande trådar börjar så hittar du knappen du behöver...
 
Toppen