Senaste nytt

Vinn ett år med Flying Blue Platinum och 200000 miles

GOTATH

Medlem
Fick precis ett mail där man kan vinna Flying Blue Platinum och 200 000 miles. Det gäller att ladda upp en bild som kan passa bra på en baggagetag och som sedan kommer att printas på en himlans massa taggar. Laddade upp en vacker bild på fyren Gäveskär i Göteborgs skärgård. Går nog inte vägen, men det skadar aldrig att delta!

Flying Blue

LET YOUR BEST PHOTO TRAVEL THE WORLD
Enter the Flying View photo competition and you could win:
your photo printed on Flying Blue luggage tags,
Platinum membership for 1 year and 200,000 Miles.
DISCOVER
FROM 2 JUNE TO 9 JULY,
post your travel photo and send it off
to discover the world!
A PROFESSIONAL JURY WILL SELECT
3 lucky winners whose photos will be printed on hundreds of thousands of Platinum, Gold and Silver member's luggage tags!
2 OPTIONS
Post your photo here or on Instagram at
#flyingview

FlyingBlue - Home
 

chazzie

Medlem
Kul tävling!

Det är nog som sagt väldigt liten chans att man vinner, men deltar man inte så har man absolut ingen chans! Jag fick in en fullträff i solnedgången och en äng med berg i bakgrunden när jag var i USA i mitten på maj, så man får hålla tummarna!
 

agehall

Medlem
Den stora frågan är om en av mina bilder är värd så lite som 200k miles och ett FBP... Det är väldigt dåligt betalt för en bild som ska användas på alla deras bagagetaggar...
 

chazzie

Medlem
Den stora frågan är om en av mina bilder är värd så lite som 200k miles och ett FBP... Det är väldigt dåligt betalt för en bild som ska användas på alla deras bagagetaggar...

Det har du förvisso rätt i, men om å andra sidan kan det vara rätt kul att se mängder med bagagetaggar som pryds av en bild man själv tagit.
 
Om jag som LTPE nu råkar vinna, vad får jag då utöver 200k award miles?

En annan sak är att jag absolut inte skulle vilja gå omkring med andras semesterbilder på mina taggar. Lyckligtvis använder jag dem aldrig, så det gör sak samma.

Johan
 

flybob

Medlem
Om jag som LTPE nu råkar vinna, vad får jag då utöver 200k award miles?

En annan sak är att jag absolut inte skulle vilja gå omkring med andras semesterbilder på mina taggar. Lyckligtvis använder jag dem aldrig, så det gör sak samma.

Johan

Varför skulle du få något annat menar du? Priserna publika och tävlingen är högst frivillig.
 

Lindberg

Medlem
Än så länge bara 14142 bilder att konkurrera med, iaf om man ser till hashtag flyingview på Instagram. Jag känner att jag har en bra chans att vinna :)
 
Varför skulle du få något annat menar du? Priserna publika och tävlingen är högst frivillig.
För det första har jag inga planer på att deltaga. Om jag nu inte vill gå omkring med andras bilder på mina taggar, så bör jag inte heller påtvinga dem mina bilder. För det andra tycker jag att det är besynnerligt att de utlovar en vinst som är mindre värd för deras viktigaste kunder än för de som flyger kanske en gång om året i rabatterad ekonomiklass.

Johan
 
Toppen