Senaste nytt

Wwdc

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fedup

Medlem
Antar att det finns en hel drös med Applefans här. Någon som kollade på WWDC igår?

[video=youtube;H7msd7oXbRo]https://www.youtube.com/watch?v=H7msd7oXbRo[/video]

Väldigt bra sammanfattning av The Verge. Riktigt taggad inför både Yosemite och iOS 8.
 

johhenrik

Medlem
Ja, de senaste Keynotes innan denna har ju varit lite "gäsp" tycker jag, men nu tycker jag man tar ett stort kliv frammåt.

Jag skulle ju gärna se att vi slipper en massa "Android/Apple är skit"-kommentarer här dock, vilket ju verkar hända varje gång någon nämner Android eller Apple.
 

Alf

Medlem
Rätt forum??
Jag vet inte ens vad Wwdc är eller betyder, om nu rubriken skall vara förklarande.
 

agehall

Medlem
WWDC är ett religiöst möte för Apple-fanatiker. (Skriver jag på en MacBook med min iPhone brevid mig)

Det var dock bättre förr. Sedan Jobs bortgång har apple gått utför.
 
Øvrigt forummet er til diskussioner der handler om (premium) rejsende men ikke passer ind i de øvrige kategorier.

Fedup hvis du nu havde vinklet dit første indlæg i retning af "Ny softwareopdtaringer gør det muligt at ringe via trådløst netværk fra din iPhone"* og fortalt hvordan det ville gøre det nemmere og billigere for dig (og os andre med iPhone der er udenfor landets grænser i tide og utide), så havde det ligepludseligt været meget mere relevant.

*Jeg forstår ikke lige helt hvordan det kommer til at fungere i praksis.
mobil.nu skrev:
Ring via trådløse netværk
Den nye version af styresystemet vil kunne muliggøre for brugerne at ringe mobilsamtaler og sende beskeder, der kobles til lokale trådløse netværk i stedet for over mobilnetværket.

For at det kan fungere kræves det dog, at operatøren understøtter denne mulighed.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen